Beromen dan " Lovebite"

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Mesti semua terkejut sikit dengan tajuk yang Mr J akan huraikan , "beromen" ataupun "romen" apakah makna perkataan tersebut ? adakah ianya lucah? Terus - terang Mr J kata bahawa perkataan "beromen" adalah tidak lucah kerana ia adalah satu perkataan , tetapi prilaku "beromen" adalah lucah. Kenapa Mr J buat enrty macamni? mungkin itu soalan yang bakal bermain di minda anda semua bukan? . Anda berasa kurang selesa dengan entry ini? jika ya anda dinasihati supaya tidak meneruskan membaca .

"beromen" , setahu Mr J perkataan tersebut tiada dalam kamus dewan dan bagaimana perkataan itu wujud dan sejak bila perkataan "beromen" ini mula bertapak dalam jiwa masyarakat khususnya masyarakat Muda - mudi zaman sekarang. Jika anda menaip perkataan " Beromen " dalam laman web youtube.com mungkin anda akan melihat prilaku dua jiwa yang tidak senonoh dan pastikan anda berada pada umur 18tahun keatas.

Selalunya yang dikaitkan pada istilah "beromen" ini adalah kebanyakkan kepada pasangan yang taksub bercinta sehingga tidak mampu mengawal perasaan nafsu dan akan melepaskan nafsu dengan cara " beromen " .


Best sangatkah "beromen" ? apa yang dapat ? kepuasan atau dosa , siapakah yang bersalah dalam isu "romen dan meromen" ini ? " dia dan keluarga dia?" atau dia pasangan dia ? . Raba dan meraba ditempat yang tidak sepatutnya . Yang tidak boleh diterima kebanyakkan prilaku "beromen" ini berlaku di tangga flat - flat kediaman , tempat yang sunyi dan jangan tidak tahu tempat terbuka pun boleh jadi.

Nafsu sementara bila bercinta . " beromen " tidak kurang sepeti melempiaskan Nafsu sementara yang selamat . " yerlah , kite buat ringan - ringan je" . Ringan - ringan ? bila sudah syok terjebak dan biasa dengan " ringan- ringan " maka naluri akan didorong untuk melakukkan yang "berat - berat " pula. Mungin juga anda yang membaca entry Mr J kali ini akan berkata dalam hati " biarlah hak pasangan masing - masing , pandai makan pandailah tanggung" Yerlah tu , pandailah tangung , kalau dah pandai tanggung sendiri mungkin statstitik Kes buang bayi tidak bergitu besar di Malaysia.



Tahu apakah itu 'lovebite?" . "lovebite" ini juga kawan baik si "beromen" dua - dua tak boleh dipisahkan. Senang nak cerita , "lovebite" adalah gigitan penanda cinta yang akan meninggalkan kesan pada badan terutamanya pada leher. Bukan Vampire yang gigit tetapii atas dasar rela digigit dan bagi yang dapat "lovebite" ada pula yang segaja menayangkan kepada rakan - rakan mungkin terasa bangga dengan "lovebite" .

Dan ada juga malu kepada kawan - kawan bila ada kesan "Lovebite" Yerlah, sampaikan tak perasan boyfriend / girlfriend buat lovebite , mana nak perasan tengah sedap mata pun pejam celik pejam celik menahan , maka mulalah bertampalkan handyplast atau mengosok dengan bawang putih dengan tujuan dapat menyembunyikan kesan lovebite daripada rakan - rakan dan juga ahli keluarga. Orang yang dah kawin pun tak macamtu.

Dan yang pasti "beromen dan Lovebite" tetap akan bermaharajalela. Mr J rasa cukup untuk setakat ini kisah "beromen dan lovebite" dan Mr J percaya anda diluar sana faham apa yang Mr J sampaikan disini. Nasihat Mr J , jangan "sesatkan" apa itu cinta. perhhh jiwang siottt Mr J ...



Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©