Salah Sangka di Malam Pertama Perkawinan.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Amran baru sahaja berkawin dengan Maya . Pada malam pertama selepas maljis pernikahan mereka , mereka berdua terus berehat di dalam bilik setelah kepenatan melayani tetamu serta menjamu tetamu makanan dan juga menolong membersihkan dapur . Sambil berehat di bilik mereka berdua pun makan burger yang di tapau dari kedai burger yang berhampiran , Emak Amran seorang yang suka menjaga tepi kain orang termasuklah anaknya si Amran yang baru sahaja berkawin tadi , apalagi emak Amran terus memasang telinga di sebalik pintu bilik Amran dan Maya :

Maya : bang , dah puas picit - picit tapi tak keluar - keluar pun ( sambil memicit sos).
Amran : Memanglah , dah lubangnya pun kecik.
Maya : dah tu nak buat apa bang? , maya potong je hujungnya ok.
Secara tiba - tiba Emak Amran terus menolak pintu bilik sambik berkata:

" Jangannnnn jangannn guting Anu Anak aku!!!"

Amran & Maya : @#$%^&*()_ aperkes!!




Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©