Sampainya hatimu ....

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ari tu kan .... rasa² nya hari khamis malam jumaat. Hari tu kan , hujan renyai².
Sejuk wooo... sampai tulang hitam.

Kiter tak der tempat nak tumpang berteduh..... tetiba kiter teringat rumah awak dekat jer ngan tempat kiter tuh...

Kiter pun pergi lah rumah awak......

Kiter ketuk pintu.... 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 6x, 7x, 8x, 9x, 10x, 11x,12x,

13x, 14x, 15x, 16x, 17x, 18x, 19x, 20x, awak buat dek jerr.... ohhh malam jumaat kot...

Kiter pun ting tong awak... ting tong, ting tong, ting tong, 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 6x, 7x, 8x, 9x, 10x, 11x,12x, 13x, 14x, 15x, 16x, 17x, 18x, 19x,

pon awak buat tak tau jer ......

Pas tu kiter dengar ada orang jalan kat pintu umah awak, plahan² bukak pintu....

Ohhhh ada jugak orang kat umah, boleh saya bertumpang teduh....

kot² adala kopi panas ker.... milo panas ker.... cekodok ker... lempeng gula merah + susu ker..., peria masak lemak cili api ker....spagetti ker... ala... maklumlah.. hujan, kiter lapar, cam dah lamer jer kita tak makan...tapi memang dah lama pun.....

Tapi yg kiter kecik ati sangat tuh..... bila awak bukak jer pintu.... awak terus tutup balik.... dah lah tu siap menjerit lagi... tak sempat pun kiter bagi salam....

heh..... walaupun awak pernah kate kiter tak der hati perut... takperlah tapi kali ni betul² kecik ati kiter tau...



yang benar,

Kiter......
http://www.instablogsimages.com/images/2008/10/11/halloween-drop-down_YvYxF_59.jpg




Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©