Kelebihan Payudara Wanita masakini adalah untuk mengurut ? 18sx

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Giler ke ape kasi tajuk macamtu? Mungkin itu adalah satu daripada respon yang bakal Mr J terima tetapi itu bukanlah kiasan kata malahan adalah fakta masakini. Jika wanita tersebut adalah seorang yang cacat angota badan mungkin masih boleh terima akal tetapi ini berlaku kepada individu yang sempurna angotanya.

Tangan tidak akan digunakan untuk mengurut pelangan malah kelebihan bagi yang memilikki saiz yang luarbiasa akan lebih mendapat imbuhan dan kalau yang bersaiz kecil adalah dilupakan sahaja pekerjaan seperti ini:

KUALA LUMPUR - Sapu jeli bermula dari hujung kaki sampai ke leher sebelum tukang urut wanita warga China atau Thailand dalam keadaan bogel sedia mengurut menggunakan buah dada masing-masing bagi memuaskan setiap pelanggan.

Demikian khidmat urut yang ditawarkan oleh dua buah pusat refleksologi di Taman Tun Dr. Ismail yang telah membuka perniagaan masing-masing sejak dua bulan lalu.

SEBAHAGIAN wanita warga asing yang ditahan dalam serbuan di Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur kelmarin.

Kegiatan tidak bermoral itu terbongkar malam kelmarin apabila sepasukan polis dari Cawangan Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Kuala Lumpur menyerbu kedua-dua premis tersebut serentak.

Dalam serbuan pada pukul 10.30 malam yang diketuai oleh Deputi Supritendan Razali Abu Samah itu, polis menahan tujuh wanita warga Thailand dan seorang wanita China dipercayai sedang menunggu pelanggan di kedua-dua premis tersebut.

"Kita terpaksa mengumpil pintu hadapan salah sebuah premis kerana pemiliknya enggan membuka pintu ketika serbuan.

"Selepas setengah jam bertungkus-lumus, kita berjaya membuka pintu dan menemui empat wanita Thailand manakala seorang lagi dapat melarikan diri," kata beliau ketika ditemui di lokasi tersebut malam kelmarin.

Menurut beliau, serbuan di sebuah lagi pusat urut tidak jauh dari situ berjaya menahan tiga lagi wanita Thailand dan seorang wanita warga China. kosmo

Apakah nikmat yang diperolehi oleh setiap pelangan yang melangan perkhidmatan urut mengunakan Payudara , saya ulangi bukan mengurut payudara untuk mencegah kanser tetapi urutan yang mengunakan Payudara.

Urutan untuk kesihatan ataupun untuk nafsu? dan kalau untuk kesihatan apakah jenis penyakit yang boleh disembuhkan dengan urutan mengunakan Payudara? Mati Pucuk? atau.. penyakit gila seks?

Anda sendiri boleh menilai dan bagi kaum wanita diluarsana , hargailah "Mahkota" anda dan bukan untuk mengurut.


Salam ceria ,
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASHhttp://wangtsunami.co.cc/
Iklan banner 468px × 60px
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

5 comments:

RaafikJahat berkata...

haha, topic baik punya. alahai, lelaki sekarang memang suka urut camni. aku akui, aku sendiri pegi rumah urut, mengurut semua. tapi takde la sampai lelaki yang addict cam dorg. hehe.

Mr.J berkata...

@xRaafikx

"mengurut semua" heheh.. kekadang benda ni ramai untuk keseronokan sekejap.. urut biar betul ini apekes pakai tet4355k pula dah.. stim kot . hehe. peace.

Tanpa Nama berkata...

boleh stim ke bro?

RaafikJahat berkata...

biasalah. benda tu akan jadi attractions. hehe.

Mr.J berkata...

@xRaafikx

haha Benda itu.....

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©