Teka Teki Teka Tekuk Ular Mati Hisap Rokok.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
1. Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman ?

2. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak ?

3. Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki. Siapakah saya ?

4. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati' ?

5. Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila ?

6. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson ?

7. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya ?

8. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon ?

9. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang ?

10. Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk.

11. Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai ?

12. Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik ?

13. Ahmad bin Abu, kambing bin apa ?

14. Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung ?

15. Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi ?

16. Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan

17. Scorpion kaler apa ?

18. Ada sorang imam, tengah sembahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU ?

Jawapan disini.

Salam ceria ,
Subscribe
untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASHhttp://wangtsunami.co.cc/
Iklan banner 468px × 60px
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©