Pengakuan Cut Tari dalam Klip Video Lucah dan Ariel harus Lindungi Luna , Luna Maya kena Suspek pula?

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert

Tak habis - habis kisah pelakon - pelakon lucah 3gp artis seberang ini pula kes pengakuan seorang artis iaitu Cut Tari dan keadaan yang dah sedikit senyap akhirnya kembali gempar lagi dengan pelbagai andaian. Seorang sudah mengaku dan bagaimana pula dengan Ariel dan Luna Maya yang juga telah menjadi suspek ?


Cut Tari mengaku dia dalam video seks

JAKARTA - Hotman Paris Hutapea yang merupakan peguam bela pengacara televisyen terkenal Indonesia, Cut Tari menyatakan anak guamnya sudah mengaku kepada penyiasat polis bahawa dia merupakan wanita yang melakukan hubungan seks dalam satu klip video lucah melibatkan lelaki mirip penyanyi Ariel Peterpan, lapor sebuah akhbar semalam.

"Semasa BAP (soal siasat polis), kami menerangkan bahawa dia (Cut Tari) dalam video itu, (Cut Tari) mengaku bahawa yang melakukan hubungan seks itu," kata Hotman ketika dihubungi beberapa wartawan.

Hotman menyatakan bahawa pengakuan itu baru dinyatakan kepada wartawan. Menurutnya, seperti diketahui bahawa Cut Tari telah disenaraikan polis sebagai suspek yang terlibat dalam kes video seks itu secara rasminya semalam.

"Sejak hari Isnin lalu (Cut Tari) sudah menjadi suspek. Kami tidak membuat pengumuman kepada orang awam kerana kami tidak mahu mendahului polis," katanya. Kelmarin, Cut Tari membuat pengumuman mengejut apabila dia menangis semasa membuat permohonan maaf kepada rakyat Indonesia termasuk kepada Presiden Susilo Bambang Yudhoyono kerana mencetuskan berita yang menggemparkan berhubung penglibatan seorang wanita miripnya dalam satu klip video seks melibatkan lelaki mirip Ariel Peterpan. Menurut Hotman, Cut Tari tidak mengetahui bahawa aksi seksnya bersama lelaki mirip Ariel Peterpan telah dirakamkan.

"Tetapi, dia (Cut Tari) tidak pernah mengetahui siapa yang merakamkan dan yang menyebarkan rakaman itu. Dia (Cut Tari) tidak pernah melihat rakaman itu. Dia tidak pernah menyimpan dan mengedarkan (rakaman tersebut)," kata Hotman. - Agensi


Ariel perlu lindungi Luna Maya - Peguam

JAKARTA - Peguam bela Cut Tari, Hotman Paris Hutapea, menyatakan anak guamnya itu meminta penyanyi Ariel Peterpan melindungi aktres Luna Maya selepas mereka melakukan hubungan seks, lapor sebauh akhbar semalam.

Menurutnya, Cut Tari yang pernah bersuami pernah menjalin hubungan dengan Ariel.

"Kata klien saya (Cut Tari), memang benar Ariel yang melakukan hubungan seks jadi dia (Ariel) harus wajib melindungi ceweknya (Luna Maya). Masa manisnya (Luna Maya) sudah diambil," kata Hotman. Luna Maya merupakan kekasih Ariel Peterpan manakala Cut Tari ialah bekas teman wanita Ariel. - Agensi


Luna Maya akhirnya jadi suspek

JAKARTA - Selepas penyanyi Ariel Peterpan ditahan, pengacara terkenal, Luna Maya juga akhirnya menjadi suspek dalam kes video lucah bersama Cut Tari, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurut seorang pegawai polis, Ito Sumardi, Luna Maya dan Cut Tari akan dikenakan siasatan di bawah Pasal 282 berhubung perbuatan tatasusila dan Pasal 55 kerana penglibatan mereka dalam video berkenaan.

Ketiga-tiga selebriti itu sebelum ini menggemparkan Indonesia kerana pelakon video lucah tersebut mirip wajah mereka.

Satu klip video menunjukkan seorang lelaki mirip Ariel sedang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita memiliki wajah seperti Luna Maya.

Terdapat satu lagi klip video yang menunjukkan lelaki yang mempunyai wajah mirip Ariel turut melakukan hubungan seks dengan wanita yang memiliki wajah seperti Cut Tari. - Agensi



Salam ceria ,
Subscribe
untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASHhttp://wangtsunami.co.cc/
Iklan banner 468px × 60px
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

8 comments:

Lt. fDanialz berkata...

adoii dunia2.. kat mesia pon banyak gak kes macam ni

anyways, nice entry =]

Kenape lelaki selalu dikaikan dengan terer matematik dan suka tengok bola [Jawapan]
► Play. ▌▌Pause.

alkisah berkata...

artis memang camgini..xleh wat teladan..buat sempadan bolehla...

Kaseh NazLieza berkata...

artis oh artis..napela mcm2 yg kome selalu buat..aduhhh

Mrs. Q! berkata...

dah jadi mcm trend isu mcm ni
nk publisiti murahan ke?

Mr.J berkata...

@Lt. fDanialz

bro.. lelaki kurang sikit bab math nih. tapi sains ok kot.. haha

Mr.J berkata...

@alkisah

yup, buat sempadan..

Mr.J berkata...

@Kaseh NazLieza

mungkin sebab dorang artis kot.. hehe

Mr.J berkata...

@Kie-yu

ini dah terlebih publisiti.

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©