Tip Diet: Bagaimanakah menikmati Makanan anda?

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Setelah beberapa minggu mencuba kajian yang juga terus diadaptasikan dalam diri ini disini saya ingin berkongsi bersama rakan - rakan tentang keputusan yang telah pun dibuat.

Tajuk Eksperimen : Bagaimanakah menikmati Makanan anda dengan sepuasnya serta kenyang?

Mula - mula setiap kali bangun pagi sebelum pergi kerja Mr J tak akan mengambil apa - apa jenis makanan mahupun snek , dan yang mr J amalkan adalah meminum segelas air sejuk sebelum pergi kerja.

Setibanya di tempat kerja dalam linkungan pada pukul 7.30 pagi Mr J terus ke kedai yang berdekatan untuk membeli sebotol air mineral serta gula - gula hacks (dalam 6biji 30sen) . Setibanya di tempat kerja Mr J terus makan gula - gula hacks untuk mengelakkan daripada kelaparan .


Sehingga waktu berlarutan ke waktu makan tengahari tetapi Mr J tak makan dan cara mengelak anda terus kelaparan adalah "tidur" sehingga waktu masu kerja semula dan dimana saat itu anda akan berasa lapar dan nasihat Mr J adalah minum air mineral dan makan 1 gula - gula hacks.

Apabila jam berlarutan ke 5 petang dan masa itu anda balik kerja dalam linkungan 5.30 petang Mr J sampai di Rumah dan setibanya dirumah waktu itu adalah waktu untuk menikmati makanan anda (Breakfast + Lunch + Dinner = Melantak ) .

Bila semua sudah sedia dan jangan ditunggu lagi dan makanlah dengan gelojoh dan sepuas yang anda mahu sampai 2 ke 4 pingan . Setelah habis makan anda akan merasakan suatu nikmat yang amat sangat sehingga anda tidak boleh bangun dna itu tandanya anda berjaya menikmati makanan anda dengan sepuasnya dan nikmatnya.

Untuk menambahkan nikmat anda tadi anda boleh terus ke sofa di ruang tamu dan terus baring sambil menonton televison sambil mengoyangkan kaki , bayangkanlah kenikmatan yang anda perolehi .

Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

1 comments:

Anis berkata...

Mr J melantaklah tu.. :)

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©