Admin

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Keterubah ia aku berkunsi ke pengrindu aku gagai bala semua ke masuk gagai blog aku, berkunsi ke cerita pengindup diri sigi jarang di peda ba ruai Blog. Tang sebedauku nerus ke jerita, aku deka meri sepuluh jari tunjuk aku kena minta ampun ( aku enda entu nemu sepil Iban ti betul ) gagai sapa sapa ti bisi gasai ke nti jerita aku tuk bisi mansa ke pengidup diri tau ka pengidup bala.


Aku mula jenguk dunia tuk maia 23 haribulan Sembilan dalam tau 1986 , keterubah ia meda dunia , laban agi nda nemu apa nama pengidup di dunia laban semina ke 9 bulan dalam kandung indai aku .

Utai ke sempat didinga aku ianya “ohh..laki anak nuan apai dom”, pengudah ia siko doctor ti bangat mentas udah nuci tubuh aku gau bersi bersi lalu aku diletak ba sepiak urg ti bangat besai. Urang nyak ti balat bajik senyum meda aku. Baru ku nemu tuk meh urang ke ngada ke aku.

“apai dom, bakani nama ia ka diberi tua?” Tanya indai aku gagai laki siko ianya apai aku empu” .

bah, uji ti diberi tua nama Jacky laban aku minat Jacky Chan udah nyak Juing ambik bisi gari ke nama niang Aki Juing ia ba ili din” ko apai aku yaut .

Lalu bepun arinya nama aku dipasuk ke dalam sijil pengada Jacky Juing . Andal amai ati deka nyaut apai aku kebuah nama digaga sikda tang nama meh daya aku maianya geli empai ga tumbuh deka berjako semina gana – gana berguling guling sebelah indai aku sambil ngemata ke pendiau mensia ke besai – besai ari aku.

"Klik untuk membaca dalam Bahasa Melayu"

Pengudah ke tiga taun, dia aku guji ke deka belanda serta bergagai engau nembiak ti besai agi ari aku. Dalam ati ku keran amat ka bergagai gau anembiak lain tang aku empai nemu berjalai.

Agi ingat dalam pikir untak aku  lebuh maia umur ku 5 taun kus semengat laban enti nda , aku nda ulih bergulai gau kita ba ruai aku baka ke diatu.

Maianya aku sigi manchal , tumu pagi aku ngerajin ke diri nginti enda ku nyangka kaki ku tergelincir melepok labuh kai , jari ku terjelepai -  kepai laban aku nda nemu nyemerai.

Mr.J pulai Gawai lalu diambi apai serta anak madi di Padang Bilun Sibu kena ke 31 May 2013

Nasib amat Petara agi sayau ke aku di dunia . Dia' Melanau siko ianya Indai Enah benung nuci gari ba pendai , ia pan lalu nyerauh nuju apai aku ti bisi semak dia, lalu apai aku nyambut jari aku alu narit aku ke atas jambatan.

                                    "Click Translate English"

Pengudah umur ku majak besai  aku dipasuk ke ba tadika cina ianya Tadika Chung Hua . Aku bendar lari ke diri ari endur sekula tadika nya. Agiku ingat maia keterubah tama ke bilik sekula dia pintu bilik sekula dikunci enggai ke aku ngelingkang deka lari ari rumah sekula.

Pemuas dikurung di bilik sekula dia aku bisi kaban baru tang ukai sebangsa enggau aku, kaban aku jako Cina aku jako Iban .

Pengingat lebuh ambis sekula Pom, aku nguji ke gawa kediri ba hotel Tanahmas Sibu tang enda datai tiga bulan aku gawa diak. Laban ke nyambung ke pelajar di menua Malaya, ka pin enggai , aku nitih ke jako apai indai ku lalu ku nyambung ke pelajar ba menua Malaya.

2005 - Mula belajar di Kolej di Sedang, Selangor.
2008 - Graduate

Latest : Agi rindu meda menua orang..

- Mr.J Minta Ampun enti maio leka jako Iban salah.. -

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©