Bertemu enggau Indu iban..

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Kemarik 24/08/08

Hari aku ti bertemu engau siko indu iban ba seremban ditu. Mua ia cukup ngasuh ati tekait , keterubah tua ia berkelala maia aribulan 23/08/08 ianya hari enam tu tadi. Indu iban nyak gagai Cyber Cafe alai aku gawa di Seremban dua ditu.. mula - mula aku nda nemu ia indu iban , nda mukai mukai handset ia berbunyi berjakok gau kaban ia jakok iban . bah lah, nyak baru aku nemu Indu Iban nyak tadi .Lalu aku nda tamang tamang matai ke bulu sigat andal ati deka berkelala ni nemu ulih di jadi ke bini ilak . lalu ia ke Kaunter kak mayar Cc "bang, berape?" kok ia jakok laut. "iga nyak gai nda jako laut engau aku" kok aku gesai ke bulu sigat. "apoo iban nuan piak , kumbaiku anak laut tadi meda gamar baka Lan Kristal" kok ia yau lebih lebih . Yau sampai ke arinyak tuai ia lalu berkelala , bertukar no talipaun.

1 comments:

NeyCie InDLaLa berkata...

dah nuan..pama meh ulih free main internet ko ia hehhe

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©