Malam CNY aku X-cident

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Mimit Agik padak seput aku maia malam CNY , semak jako udah benung ditulis nama no ic aku ba langit di .

Bah bakatu cerita ia. Malam CNY , aku gau bala kaban aku ba Seremban 2 berjalai gabang gagai Permai Jaya Seremban . udah ngirup bisi 3 botol Vodka alu terus deka ke Pub tungak Taman AST seremban 2 . Tang nda mukai2 kereta bala kami alu ngelatak Wira siti. Achur remuk. Aku yau pejam2 celak mata laban ngenat ke jatung asai kak labuh. nasit amai aku maia nyak bisi ngena Safety Belt Belakang , Nti nda kok aku udah terebai pelating ke depan aku tu.. mua ke sigat alu rimpak meh..

yak aku gasai ke malam nyak. sigi seput aku amat padak.. aku ndai nama penangul semina bisi telih mimit ba lengan, nda balat. Semak jako yau berbadi sapa meh nganjung aku pulai ke menua.

ya aku mesan ke bala ktk anang udu ngirup. Safety Belt belakang kereta pasang , kena. utai jadi ukai disangka. dlm sekilap mata .

0 comments:

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©