Spa nganjung surat 1st Interview.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Kalak ngisi borang SPA ? http://www.spa.gov.my/. Empai lama kira ke bisi dalam Bulan 10 taun lepas aku ngisi SPA laban ngasai ke kerja CC nganti ke konvo ,semina nguji gapa diak aku ngisi 10 jawatan pama bisi kosong sikda nganjung surat madah. Diak dalam bulan tuk empai lama apai aku bisi talipaun madah ke bisi surat ari Suruhan perkhidmatan Awam lalu ngasuh aku pulai ke sibu nda lama laban 1st interview aku 25.2 tuk lalu jawatan ke dikagau urang ianyak Penolong Penguasa Penjara, aku empu yau blur nama meh pengawa nyak.. diatu ku benung berpikir deka nulak tang pedis. pama nulak nama aku alu blacklist nti minta kerja kerajaan tambah mega diatu kak ngiga kerja sigi pedis. Diak alai aku ngecek tikit bilun air asia Peda tambang pulai mansang RM400 . Ok lah nyak..Ngagai bala kitak ba luar diak Isi meh Borang http://www.spa.gov.my/. Ok. Nya aja ari aku. Ngarap meh aku lepas Temuduga ke Pertama tuk . I will be at Sibu Sarawak 23.2 - 27.2 tuk .

0 comments:

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©