Reput aku maia Spa8 ba Penjara Sibu

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
25/2/2009 empai lama kira ke minggu lepas meh nya..

Pendatai aku ba sibu airport alu nepan teksi ke rumah, nda mukai mukai dilengka ke teksi nda sampai ba depan depan rumah, ukai ke nda pedis ati ku nti sema aku tau ajih amat tak katung aku teksi nya dah gak cas is RM34 puu.. pahai nyawa..

25/2 ari tiga minggu lepas nurun ku Ujian Fizikal & Pancaiedera ba Penjara sibu laban suba bisi ngisi pom SPA , Jawatan ku dipohon akunya Penolong Penguasa Penjara. Datai pagi dalam 7am ba depan Penjara Sibu semina bisi 20 iko keni.. Udah diberi taklimat kami alu diasuh beranda 6 pusingan padang 2.4Km dalam masa nda tau lebih 14minit, ba setang nya aku lepas. Tang aku nda lepas ba Ujian Tubuh badan, kok sikda kaki aku bingkok hahah laban bisi tanam besi dalam kebuah kena xcdent keliak tinggi enggau berat aku lepas , tang Buka dada aku nda lepas semina 92cm , sikda deka ngiga besai agik.. ni nda kekosongan semina 50 aja.. angka giliran aku tuk org ke 580.213 ribu ikok. . . bisi can bulih? pedis 50:600.000 nisbah ia..

Gai kiruh agik aku, bendar ngirup tuak ba rumah aku disibu , Cap apek lapa deh. yau telentang belama ku din.. sayau nda lama pulai . udahnya ari enam 28/2 mupuk ga aku pulai ke KL. Sapa ke diau ba seremban nti bisi ari tau contact aku.. laban aku udu ngitik gau Mukat ikan ba Muara PD. nti kak gau lah. haha.. ulih kitai mupuk ke semengat kaul bangsa Dayak ba Malaya ditu.. yau nda berasai udah semak 4 tahun ba Malaya ari keliak ti gujung ke aku ba ditu maianya Belajar ba Alpha College Of Technology,serdang selangor. yau last semester kolej kami pindah ba semak Kolej Negeri ba Seremban.

Eh.. yau dah semak pukul 10pm ga jam. kak mupuk aku.. nti kitak deka ngelala aku tau add ID YM aku jacky_romeo ihhihihi ..


1 comments:

Anonymous berkata...

kumbai ku masuk penjara tadi haha

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©