Cara-cara deka ngelengka ke indu. - Tips Laki -

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Nama rita kita wai, indu , laki , bujang , dara, janda, duda ngarap ke semua bala serumah din ngerai nyamai. Ok Bungai pengrindu bisi ditanya bala ke laki dalam Ym .

Bakani deka ngelengka ke indu? , 'Kak amat ke aku tang aku enggai ke ia, niting malam call, sms aduh pening pala aku' kok ia... "Bha nama kebuah bakanya?" kok Bungai pengrindu nanyak..

kokk ia suba , ia madah nyak " Aku deka ke kaban ia tang ia ga majak udu amai deka ke aku, kira ke salah ngintik" kok ia . Oh.. bakanya gaya ia ney.. Saassspaiii senang aja cara ia.. nitih ke kajian tempatan Mr.J sekula suba ahh.. macam biasa ambik pin enggau kertas ok. :

Cara-cara deka ngelengka ke indu. - Tips Nuju Laki aja-
  1. Padah ngagai ia enggau manah " badu udu nuan sms/call aku laban aku rimas" enggau cara manah nuan madah.
  2. Padah ngagai ia , nama kebuah kak amat ke aku?. tauka madah kediri udah bisi gf.Enggau minta ia paham.
  3. Topup/reload memaioh kerdit hp nuan alu misscall ia aja2 24jam anang henti , pama ia nyaut alu terus padam . ingat 24jam ngaga bakanya , ambik ia nyepik bakani asai enti udu dikacau ok.
  4. enti ia majak kak ke nuan , alu bai ngintik, nubai,nugal,mukat,majuk,ngumpul kemiding tetiap hari sampai betis ia berkurai. Udah ia enda tan ia alu enggai ke d.
  5. Pama makai tauka shopping , kena meh duit indu nya. anang ngena duit nuan udahnyak nemu ia lari ninggal ke d.
  6. *Soalan paling cun padah ngagai ia " nemu nuan aku tuk maku.. mandul... ".... ha.. sigi badu indu nya ke d.
Ngarap ke indu nya lari tauka badu kak ke d agik unggal ok.. nya aja tips2 ulih diberi Mr.J , pama indu nya amat tan kasak ke d nitih ke tips diberi bungai pengrindu tadi nadai kok enggau meh alu gawai lelabi aja.. sanding terus nya tusah ngiga amai sayau..

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©