Layout Blog aku yau kak tembu

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert


Selamat datai ngagai bala semua ke datai seruran jenguk - jenguk dalam blog aku tuk, nama brita bala di menua din? , ngagai bala ke ba batang ai bendar mai ngundi balat capuh din , yau ke bakatu meri besai taniah ngagai Wakil Baru Batang ai ianya Macom Mussen ke udah menang maia berpilih mit sitak batang ai. Janji nuan anang enda dikingat unggal dingga aku yapau ungkus ia enti enda salah aku RM80Billion deka dikena ngemaju ke Lubuk antu diak, nda patut lubuk antu enda ulih maju , jalai manah , line telepon badas enti sema Rm80bilion nya dinguna enggau manah-manah . Ngagai bala Lubuk Antu din pama Wakil ndai ngereja pengawa tau tegur enti nda dinga anti aja maia berpilih baru , pilih meh ni ke patut . eh... nya yau masuk pulitik tudah aku tuk tadi, enti semak aku kaya bisi duit kada enda aku tuk namba ke diri enggau urang berpilih. ceh~ .

Nyadi tuk meh ruai baru aku yau green green grass ia.. baru senang ati mata meda yau puas ku meda cat blog aku kelia , peda aku tuk badas agik simple and kemas , nda pia wai?. bedung kiruh gadu-gadu ke code2 ke kaler bendar belajar html kena edit mimit. ba ia tusah suba asuh cegu sekula enggai, yau mandi ba parit hakhahkahka anang ketawa kita wai.. eh.. yau minta ampun aku ngagai bala sekeda ke bisi nganti sambungan Novel pendek Bungai Pengrindu , laban kiruh amai aku diatu kekadang nadai ari ka ngiga idea munyi kok laut.bisi sekeda emel sempat ga dibalas aku. enti aku kak nerus ke Novel pendek aku nyak sampai semak part 4 cukup asai aku.. udah nyak badu ku meri link kena download. ukai nama , "lelak - lelak ngiga idea ngaga novel hasil nadai" nda pia wai.. nemu nemu meh.. maybe Novel Bungai Pengrindu ke Lengkap engka digaga aku dalam bentuk Ebook. Nya baru ia.. yau dikumbai org jiwang ga aku..

oo wai. nya aja ari aku, bisi umbas ia lama nda update blog tu. yau rerauh bala sekeda ngiga.. ukai nama kiruh berkimpin ke batang ai. ihkhikhikih.. ney lapa deh akan.

Terima kasih,
Bungai Pengrindu.

0 comments:

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©