Tips - tips bakani deka nguntik indu ari Bungai Pengrindu.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Tips - tips bakani deka nguntik indu ari Bungai Pengrindu.

Ok sarituk aku deka sharing enggau kitak bakani deka nguntik indu ari pengalaman aku berkecimpung selama semak emm.. . Ngarap ke sapa nitih ke cara aku tu tau ulih nguntik indu hikhikihk . Are u ready!!..

1: Penampilan nuan mesti penting, up to date mimit, nda ibuh keterlaluan mai, cukup2 asai. Enti berpansa enggau indu anang tak nyebut " piiwwwiittt " nda badas laban yau baka ke nembiak sekula (baka aku keliak ) . Pama berpansa enggau indu kitai laki meseti cool anang malik tauka merening lama - lama , kumbai kitak bala indu gasuh sikda gaga enti perening lelama.. sekali merening aja alu senyum mimit anang lebih2 senyum ok.

2: Step 2, cuntoh indu kekadang udu berjalai enggau bala kaban sikda siko tauka 2 iko , enti kitai ke laki bisi kaban siko da engka ok deka nguntik nda piak ia, dhe kati enti nuan siko aja. Ok ba pengalaman aku, maia nyak lebuh aku kediri berjalai ba sebelah pasar lalu terperening ke dua iko indu ti umbas ia meh pembajik, (enti indu berjalai enggau kaban sikda berani sikda nundi kitai ke laki) . ba timpuh maianya nuan alu masang and terus bertanya cth ayat aku kelia " em.. dini alai Maybank semak ditu? " kok nuan ok.. Nya 1st contact. udah nya pepandai nuan gayat.

3: 1 by 1 . Maia nya cuntuh lebuh nuan round2 deka merindang ati diri dia nuan terpeda ke siko indu dara ti cukup ngacham berjalai siku-siku , ahak, nyak udah point besai ngagai kitai laki enti deka nguntik ia . Perkara pertama perlu digaga nuan, as usual masang gagai ia, lalu nanyak, " hai bisi jual baju laki ditu kah? " (saja nuan nanya soalan bakanya enti ia benung shopping) . enti ia nyaut "eh salah urang nuan, aku ukai kerja ditu" kok ia. dia nuan alu bulih point deka nerus ke sesi berkelala nuan. anang stop ke perbualan diak ajak. Cth : siko aja kah? , nda patut shopping kendiri?(sambil belek2 baju2 diak), enti nuan enda nganuk aku siko nuan bela siko enti nuan kak aku kak mai nuan berjalai ga, boring berjalai kediri. (enti sema perbualan nuan udah panjai tadi tau nuan mai ia makai ok)

4: Tang jimat enti nuan terbulih ke indu pencukur bulu betis maia nya , jampat2 nuan ke toilet alu lari tinggal ia kediri ba rest. or kfc etc. (ulih peda tumu bakani cara indu nya.. enti kitai laki mai makai dia benung kitai deka mayar diak sikda ke indu enti ia ukai pencukur bulu betis ia sigi berjako bakatu " eh, nda ibuh pan awak ke aku mayar meh " kok ia (laban 1st time bertemu enti indu nya nyaut "thank you laban nuan belanja aku makai" nya tanda ia lain macam. beware aja.

5: Siti agik , enti sema tempuh nuan berkelala enggau indu nya bisi semak sebulan dia nuan meri surprise gagai ia, cuntuh beli ke ia present biarpan anak patung ke mit2 bungkus manah , ba timpuh sebulan nuan anang madah "i love you " "aku sayau ke nuan" laban sebulan terlalu tumu amai deka madah utai bakanya.. senang agik deka ngambik ati ke indu mula bungkus hadiah tadi lalu diselit ke Kad " Selamat Berkelala " . enti ia nanyak nama kebuah ? alu saut nuan, " udah sebulan tua berkelala " lalu diteruske nuan randau pasal 1st time nuan deka berkelala enggau ia.

6: Lalu maia ke timpuh genap 6 bulan baru nuan tau nyebut pasal bisi ke nadai ia Boyfriend. enti ia nayak namadeh? , nuan lalu nyaut " nadai , ni nemu pahai tudah aku tu enda nemu nama2 engai ke dijamah apai tuai nuan lagik". ba dalam timpuh 6 bulan nya tadi nuan enda tau gambik kesempatan, anang udu sms ia. awak ke ia sms nuan dulu, tau sms tang anang selalu. Semak jako ia madah " ndai aku boyfriend , suba aja bisi tang udah nadai apa agik diatu" . nya ia bulih point nuan bertambah ba ditu, ba sentang nya nuan anang ngelojoh alu deka terus madah kak ke ia , slow slow.. diak ia sigi nayak " namahal nuan ka nemu?" lalu saut nuan, "nadai saja deka nemu" biar berteka - teki , ambik indu nya tertanya - tanya.

7: Ba ke step diatu nuan semina ngena sms, dia nuan sms ia, nanyak nama pengawa ia tang anang selalu sms , rimas ia lagik, cukup enggau 3 kali, pagi lemai , malam , enti ia malas msj nuan , nuan perlu nemu maca ayat cth atonasi ba dalam sms ke dibri ia, enti maio amai ngena ayat singkatan nya tanda ia ngantuk tauka lemau kak sms.

8: Nuan perlu ganti enggau bersabar enti deka amai2 mai ia jadi ke ambai nuan, enggau cara meri ia present ba harijadi , tau ka hari2 spesel ia lalu diselit ke kad enggau ayat ti ngasuh ia rindu ke nuan ambik ke cuntuh ayat aku kelia:

Nuju org ti dikerindu aku berlama , Fasha Sandha(nama ia ditu)

Di maia hari pengada nuan aku deka madah ke "Selamat hari pengada gagai nuan ," ngarap ke haritu tau jadi hari ti maio pengerti ba dalam pengidup nuan , enggau hari ti besai nuan tu aku deka madah ke siti perkara ke amat - amat ti udah ditangkan aku ba dalam ulu ati , tang diatu udah enda ulih agik asai ia aku deka nyimpan ia belama , xxxx(nama ia) , aku bisi siti utai deka dipadah kenuan ianya , sekubang aku ngelala nuan ngelama tu ati ku asai senang amai bergulai enggau nuan pia mega pengidup ku ti puang yau nadai agik diasai aku agi , laban pendiau nuan , pemerti nuan ngasuh atiku terpatup lalu deka ngerembai ke pengrindu ku ngagai nuan, enti sema nuan bela bisi pengasai ti sebaka enggau aku , terima meh aku jadi ke ambai nuan ba hari ke besai nuan tu..

Ari aku ti meruan rindu,
Bungai pengrindu .

Last. lalu semua nya terpulang ngagai indu nya aja. samaada deka nerus ke pengrindu ia. Tang ba bagi aku sigi terpaut indu enti macha ayat aku nya , bulak enda tambah mega diberi enggau hadiah maia hari jadi ia.

*Bungai pengrindu enda tanggung enti sema bisi penanggul tauka pencharut ti maia timpuh nguji ke Tip Tip aku tuk.


Salam ceria selalu dari,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja "Emailkan" sahaja kepada kami.

Didn't understand in Malay Language? just switch it on your language here.


Bookmark and Share


pengeRindu Fan Club

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Add to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOLAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Pageflakes

5 comments:

Anonymous berkata...

hehehe
lama mat nganti 6 bln nyak cak.
udah kena kebas org lg..
har har har
gen7

vynisa berkata...

bagus la ya.. baiikkk punya bro.. bagi manusia bergelar lelaki.. tok tips yg mnh ptt diikut lah.. huhu.. ku nanya .. kati indu ka narik perhatian lelaki or kata lain nguntik indu dh? and.. ku sebagai indu lah.. kati nemu laki nya mai2 sayau n setia gai cku indu dh? kati nemu samada laki nya sedia untuk idup bergulai selama-lamanya? hehe.. mayuh mai permintaan ku tok..

♥B.P۞HeaVen eYe۞ berkata...

Thank Gen7,
6 bulan cak.. enda ga lama amai , kekdang enda cukup kena ngelala siku indu.


Vynisa,
Vynisa nama ti cukup manah, ba soalan nuan ianya " kati indu kak narik perhatian lelaki and kati deka nemu laki nya sedia utk idup selama2 ia" .. Terima kasih Vynisa, enti sempat aku deka post ke topic pasal nya ilak. wait and surcribe. aku nyaut ia enggau meri pandangan base my experience.

Anonymous berkata...

bakani d nemu...

♥B.P۞HeaVen eYe۞ berkata...

Bakanyakk mehh...

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©