Pengingat baru makai gaji 1st .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Selamat malam semua,

Bungai pengrindu ngarap ke semua ngerai lantai , gaji udah ga trima enda pia ia wai.. Aku tuk alu bedau gaji agik, pahai diburu ari rumah sewa bil api air udah semak 2 bulan tangguh , baka ke bulan empai lama yau datai sikda TNB seremban deka mutung karan baru aku tuk mayar.. hikhik.. sigi baka ia nya.. enti bisi indu daha ba rumah enda ga sampai baka tuk.. Bah bulan tuk aku bugjet deka nyimpan duit ambik bisi kena enjoy,ngirup berbini bini berbiiini .. hahah.. indai tuai bungai pengrindu umur 24 aku umur 22 1/2 nya... kumbai enda pama bp .. bendar mai diasak urang ngumpul duit, ari suba - suba niat hati bp deka ngumpul duit , sigi enda tan belama keni ko aku.. tusah2 ..Aku bulan tuk deka nyimpan mimit ari gaji.. cukup meh RM50 bisi ba bank (jakoo ia nyaakkk..)

Nyau mulai ke pengingat keterubah ia BP kerja maia ambis pom 5 , alu ngajung diri interview ba Tanahmas Hotel Sibu jadi bellboy , muka pintu ngangkat beg.. ney.. nemu kitakkk berapa ngaji ku.. RM350 .. pahai utai.. udah trima alu sehari ambis kena niki sempalai lemai ba belakang Tanahmas hotel .. hikihk.. sigi baka keliak agik kerukk. Enti maia semak pengerami besai ba Tanahmas hotel nya baru BP maio bulih kantau.. kekadang muka ke bala ke mabuk ngirup ba hotel diberi urang RM10 .. nya.. hakhakhak..

Tuk siti agik pengingat aku Kerja Hotel suba.. maia nya bisi siko indu telipaun ari bilik ,telipun ngagai Receptionist udah nya, indu ba recep' enda nemu utai kok ia laban indu nyak ari menua Chinna nya alai kaban BP alu madah ngasuk aku, alu ngering ke diri tudah aku ke bilik ke dipadah kaban aku tadi , ketuk ku pintu "tok tok tok , roooommmmm Serviceeee!!" kok aku.. udah nya alu dibuka pintu.. hakkkkkaiiiidaiii.. amat seksiii putih lesi.. ia ga indu cina nya ngena baju tiduk jarang , cawat ulih peda laban baju jarang, nyau dup dap dup dap jantung BP meda.. alu tanya aku ia jako cina.. ohhh ia nanya ke kitil karan enggai indup kok ia.. udah nya BP alu call gagai sikda room service ngasuh ngajung ke bilik ia lagi.. hakaiidaii.. uji enti kitak ke laki baka aku benung meda utai baka nya bah bakani runding.. enti indu cina nya tadi mai BP lepak ba bilik amat tak $%^&*()_ ... 18SX . Enda patut manuk lari ke jagung enda pia ia cak.. Nya siti ari pengingat ku maia kerja di otel Tanahmas sibu ..

Ney alu keluar tajuk Bp, nya ku enggai bercerita sigik enda cukup ari.. ehh.. mupok aku.. bisi indu daha masuk cc .. engka ke kak service ehem ehem laptop kini..



Iklhas Bungai Pengrindu ,




Don't forget to Follow / Subscribe Bungai pengrindu

Ngembuan pengrindu? Taip meh email nuan dibaruh tuk, ambik ke Burung Pengrindu madah ke berita terbaru ari bungai pengrindu ke dalam email nuan.:

Subscribe me..

Artikel terbaru ari Bungai Pengrindu deka dianjung Burung Pengrindu FeedBurner

2 comments:

mathewwies berkata...

Nama utai ehem2 cak

aCiaPai berkata...

haloo:)

kala ga ngau kerja nyadi tukang nyadung ai maya 'HONDA ANNUAL DINNER' ba KL conversion centre suba..heeee...[poket money la kunun..heee]

btw..tq 4 da bday wish..

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©