Lesbian

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Lesbian = perwatakan wanita yang menyukai kaum sejenis sendiri (susah dikenal)
Pengkid @ Tomboi = perwatakan lelaki tetapi perempuan dan juga menyukai kaum sejenis sendiri.


Dua bibir berkucupan sambil berpelukan tanpa menghiraukan orang lain tapi yang menyebabkan ia sedikit cacat kerana yang berpelukkan dan berkucupan itu adalah kaum sejenis iaitu wanita dan yang lebih membuatkan aku binggung mereka bukanlah sepasangan malah ada lebih 20 orang disitu dan mungkin permandangan itu dianggap biasa oleh penduduk Ibu Kota Kuala Lumpur yang disirami cahaya gemerlapan bunyi - bunyian pelbagai jenis kereta dan tidak kurang pula Mat - mat Rempit yang mempamerkan aksi - aksi stunt mereka dan saya cadangan kepada industri perfileman negara supaya ambil mat rempit yang hati kering untuk melakukan stunt dan mungkin mat - mat rempit boleh menyumbang dalam ekonomi negara.

Berbalik kepada topic asal iaitu Lesbian , saya sedikit keliru mengenai status para lesbian ini adakah mereka dilahirkan dari asal ataupun terikut - ikutkan rakan sebaya mereka yang juga Lesbian? . 3 tahun dahulu saya pernah ada kawan yang cantik dan kami juga rapat bila lelaki memandang nescaya lelaki tersebut akan menaruh harapan untuk mendekatinya tetapi semua itu berubah sejak apabila dia asyik dipermainkan lelaki dan kali terakhir saya menemuinya segalanya berubah dan dia bukan wanita yang saya kenali dahulu malah penampilannya juga lebih kewanitaan dan bersamanya seorang wanita juga yang kusangka kemungkinan adalah rakannya tetapi semua angapan aku salah wanita tersebut adalah teman atau kekasihnya dan dari pertemuan yang singkat kerana masa tidak mengizinkan aku lebih lama jika tidak mungkin ada sedikit ceramah khas keluar dari mulutku .

Aku sedih melihat Kaum lesbian kerana aku juga pernah mempunyai kawan yang penuh ciri kewanitaan dan malangnya dia terjebak ke kancah lesbian dan juga aku pelik bin hairan kenapa dan bagaimana dia berubah ? , adakah kerana serik bercinta dengan lelaki? . Jika anda ke bukit bintang ronda - rondalah dalam pukul 2am-5am , anda akan melihat pelbagai ikan - ikan "Pasta - pasta" , dan jika anda berjalan kaki anda kemungkinan akan ditegur oleh bapak - bapak ikan , ayam , itik dengan perkataan "massage sir" tidak percaya? , sila jalan sendirian sekitar Hotel Royale bintang . Mungkin pada topik akan datang i akan cerita kan pengalaman saya bila dioffer GAY .



Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja "Emailkan" sahaja kepada kami.

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

5 comments:

sue-ab berkata...

hehehe....kat skolah aku dulu ada gak spesis ni...geli aku...

Mr.J berkata...

i dulu sekolah lelaki. gay and lelaki lembut je ada. kekdang tak tahu apa dorang fikirkan. dan kenapa. tak pernah juga aku nak tanya Nyah2 nih. takut2 aku kena cubit plak. sakit tu..

Vale berkata...

Aku pun slalu terbaca ttg ppuan yg kecewa dlm cinta2 jadi lesb. Kononnya, ppuan lg memahami hati ppuan berbanding lelaki. Ppuan lg romantik dr lelaki..ye ker..?

Mr.J berkata...

entah lah.. mana romantik feel xkan pernah sama lah. lelaki romantik lain. eee geli kalau pompuan romantik2 sama pompuan. adaka patut..

Wilder berkata...

heeeeeee...:x

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©