Berkerja dengan "punggung" yang basah.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ha.... fikir apa tu? jangan fikir bukan - bukan tau , kalau nak tahu sila baca cerita Mr J dibawah.

Hujan begitu lebat melanda Seremban N9 petang tadi , minggu ini Mr J kerja petang bermula dari jam 5.30petang sehinggalah ke 1 atau 2 pagi . Tungu punya tunggu hujan tak pula henti - henti nak tak nak Mr J main belasah dan terjah je hujan siap diiringi dengan bedilan bunyi guruh dan petir sambar menyambar bagaikan satu medan peperangan zaman Gladiator (terlebih tengok movie nih).

Dalam keadaan getir aku meneruskan perjalanan yang selalunya mengambil masa selama 5minit untuk sampai ke destinasiku iaitu "cyber cafe" tetapi kali ini aku terpaksa mengambil masa selama 15minit . Timbul pula satu masalah , seluar Mr J pula basah basah tepat kat "punggung" , nak tak nak terpaksalah Mr J berkerja dengan "punggung' yang basah . Tak senang duduk dibuatnya , alangkah selesanya kalau ada bawa spare seluar satu dan secara tidak langsung Mr J pun terfikir dan berbisik sendirian "rasa -rasanya macamnilah kalau perempuan datang "bulan" kot..." .

Dahlah seluar basah kena pula hujan alamak hanya aku sahaja yang tau , lepas 2jam kemudian kepala pula pening dan rasa macam nak deman pula .

*Mr J jenis yang tak 'seberapa' makan ubat .

Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja "Emailkan" sahaja kepada kami.

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©