Cuti - cuti Malaysia Mr J di Sabah.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
http://img15.imageshack.us/img15/5666/94603605.jpg
Akhirnya Mr J baru sahaja Settle semua tiket pergi dan balik dari Miri ke Kota Kinabalu Sabah . "Apa khabar orang sana bah , sa mau datang Sabah suda ni , bulih bha kalo ko.."

Ok , 10 haribulan febuari ini Mr J akan bertolak ke Kota Kinabalu dan seterusnya akan pergi ke Tamparuli kerana ingin merisik hehehe ... gurau je , i pergi sebab nak jalan - jalan sambil cuci mata kalau bukan sekarang bila lagi nak jalan - jalan tengok negeri dalam Malaysia .

Tapi Mr J akan bertolak dari Sibu ke Miri pada pukul 10 malam dan akan menggunakan bas , perjalanan mengambil masa selama 7 jam untuk sampai ke Miri dan Mr J bertolak awal sehari dari Sibu .

http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens1347821module9514530photo_1210688693sabah-mabulisland.bmp.jpg

Korang tak jeles tengok Mr J jalan - jalan ? Impian Mr J nak lawat seluruh Negeri dalam Malaysia ini . Mr J dah pergi Kuala Lumpur ( 3 tahun ), Negeri Sembilan ,( 2 tahun ) Johor dan Melaka dan destinasi kali ini adalah Sabah.

Mahal ? ala... Air Asia kan murah dan sedangkan kawan Mr J dari Kedah dah booking flight KL - Sabah pada Bulan Mei ini dapat harga tiket pulang - balik cuma Rm 120 je.

*btw ada Blogger dari Sabah?

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengerindu.com/
http://jacky.pengerindu.com/
(Blog Bahasa Iban)
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Hanya 2sen
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

5 comments:

Didi Nadhirah berkata...

bulan 3 ni g sabah....stil planning the activity

Mr.J berkata...

didi , rasa rasanya nak gi tmpat mana d kk?

Tanpa Nama berkata...

Teringin nak pergi sabah sarawk

Cik kiah berkata...

wah.. bercuti yer...cuti ke tgk jumpa awek.

Mus berkata...

sabah best!!

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©