Artis Cerai ada aku hairan? Radhi O@G dengan Shazlin Shariff .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Sejak semenjak ini macam - macam isu panas menlanda dunia Hiburan tanah air kita , apalagi dengan Kes Bung Moktar dengan Cik Zizie Ezette yang gebu dan montel ( bertuah Datuk Bung Moktar , "boleh bah kalo ko" ).

Kini pula timbul satu kes yang boleh dikatakan agak panas iaitu kes perceraian Artis dari Sarawak iaitu dari kumpulan O@G yang memang boleh dikatakan Slumberr yaya bak persis senikata lagunya .. wa salute sama lu Rahdi bila agik mauk balit Sarawak ?


RADHI berjalan keluar dari Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya diikuti Shazlin selepas bercerai semalam.

PETALING JAYA - Setelah hampir dua tahun naik turun Mahkamah Rendah Syariah di sini, kemelut perkahwinan vokalis kumpulan OAG, Radhi dengan Shazlin Shariff akhirnya terlerai juga dengan perceraian talak satu petang semalam.

Di kala Shazlin, 32, menarik nafas lega dengan status barunya sebagai janda, Radhi atau nama sebenarnya Muhammad Radhi Razali, 33, pula mengucapkan rasa syukur setelah segalanya selesai.

Eh, u'all ada tahu tak Artis cantik yang seorang ini masih lagi dengan dendam terhadap artis yang tu.

Ok , back to the topic ada macam - macam andaian pepsepsi masyarakat dunia hiburan terhadap kes perceraian Radhi O@G dengan Shazlin Shariff dan ada juga mengatakan bahawa Isteri si Radhi ini adalah seorang yang kuat bersosial hingga tak kenal dunia!

Shazlin Sharif (Isteri Radhi OAG)

Buat apertu ?

Dan Kalau sahihlah gambar diatas dan gambar dibawah ini maka Suami mana tahan oi.. dan ikut pendapat ramai , ramai juga yang setuju kes perceraian Radhi O@G ini.

Shazlin Sharif (Isteri Radhi OAG)

Anda sebagai peminat dan juga sebagai pemerhati dunia Hiburan Malaysia sendiri yang boleh menilai yang mana buruk dan mana baik. Yang pasti Mr J cuma minat kat seorang artis ini iaitu D.D .

*sumber gambar Ohbulan.com

Salam ceria ,
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASHhttp://wangtsunami.co.cc/
Iklan banner 468px × 60px
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

dah mmg stlye artis sekarang dapat sedap pastu cerai la

Tanpa Nama berkata...

bini dia tu lesbian

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©