Bro , Sebenarnya UFO memang wujud . Why i say UFO is real.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert

Ada orang minta pendapat Mr J mengenai kewujudan UFO ataupun kapal angkasa yang tidak dikenali . yerlahkan.. sejak akhir - akhir ini banyak sangat cerita mengenai penampakkan UFO di Bumi , ingat bukan penampakkan susuk bayangan hitam atau apa jenis bayangan , ini bukan cerita Entitti atau citer entah tak pernah logik iaitu Uncle Seeker .

Ok, dan pendapat Mr J agak mengejutkan beberapa ramai wartawan hiburan serta wartawan sukan yang ingin menganjurkan pelawanan persahabatan antara Belanda dan UFONATION . eh.. tertiba mencarut pulak isk.. mengarut...

Untuk pengetahuan Am buku teks tingkatan 4 kemahiran hidup bersepadu mengatakan bahawa roket atau kapal angkasa manusia hanyalah sempat sampai ke Planet Pluto itupun setakat nak hantar pos kad kat " pluto " ( Pluto , nama sejenis anjing dalam cerita kartun ) .

Cuba para hadirin sekalian membayangkan ( cewah Mr J dah mula nak berpidato ) , adakah hanya Planet Pluto sahaja planet yang terdapat di galaksi ini ? ataupun kita hidup di Planet Bumi di dalam galaksi ini merupakan 1 dalam Jutaan Galaksi yang lain yang juga masing belum diterokai ( jangankan galaksi , laut di bumi pun belum habis nak jelajah ) .


MANCHESTER - Sebuah objek terbang yang tidak dikenali (UFO) paling besar dalam sejarah dengan saiz 20 kali lebih besar daripada sebuah padang bola dilaporkan melintasi Lapangan Terbang Manchester, lapor sebuah akhbar semalam.

Sekeping gambar lakaran UFO itu telah dihantar kepada Kementerian Pertahanan Britain oleh seorang pakar UFO pada 1995.

Fail sulit penemuan itu telah didedahkan kepada umum semalam.

Sebelum ini fail itu dan beberapa laporan mengenai imej UFO yang dilihat oleh orang ramai disimpan di kementerian itu sejak sekian lama.

Turut didedahkan ialah objek bercahaya yang dilihat dekat pangkalan Tentera Udara Diraja Britain di Woodbridge, Suffolk pada 1980.

Fail mengenai seorang lelaki yang mengesan ketibaan sekumpulan makhluk asing di Lancanshire pada 1997 turut didedahkan kepada orang ramai. - Agensi



1 : Siapakah yang bina Piramid ?
Mr J Jawap " Alien yang bina , masatu zaman Alien vs Preadator " dan Alien cuba untuk membiak di dalam Piramid "

2 : Bilakah Manusia bakal mendatangani perjanjian perkongsian ruang Angkasa dan Alien di Bumi ?
Mr J jawap " mengikut perkiraan sistem halo ataupun Albert Einstein , manusia akan hidup bersama Alien pada tahun 3000 tahun dari sekarang.
3: Adakah Alien itu jahat?
Mr J jawap " biaselerr, manusia ada yang lagi kejam , buang anak ... Alien reti ke buang anak? jawap jawap jawaplah.. "

" Bro , no komen please... no komen .. please jangan tangkap gambar i ok " itulah ayat terakhir yang Mr J mampu keluarkan untuk melarikan diri daripada wartawan sukan , hiburan dan wartawan kaji cuaca.

Reply belive it or not " Percaya atau tidak " terpulang kepada anda . dan Mr J tetap dengan Statement Berani Mati Mr J iaitu " UFO wujudlah broooo......... "









Salam ceria ,Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASHhttp://wangtsunami.co.cc/
Iklan banner 468px × 60px
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Siapa Mr J
? , untuk pengetahuan anda semua Mr J adalah blogger bebas yang dilahirkan di Kepulauan Borneo yang sememangnya Surga keindahan bagi sesiapa yang inginkan kedamaian , ketenangan dan persekitaran alam yang segar .

"Kehidupan yang terindah adalah bila anda bersama insan yang disayangi jadi hargailah orang yang anda sayangi dengan seadanya "


3 comments:

Amir Izzat berkata...

haha..ye ke? bagi amir laa..Amir tak caya menda nie..kah3... lawak juga MR J nie...

Mr.J berkata...

Betulll .. tak caya? biarllah rahsia..hehehe.

Tanpa Nama berkata...

ufo ade nwpaper ker...?

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©