Murid Tumbuk Cikgu , Salah siapa? Ibubapa ? Guru atau pelajar ? - Video Klip

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Seringkali kita mendengar bila cikgu merotan pelajar terus dinamakah " cikgu dera pelajar " tetapi ini pula lain kisahnya iaitu Pelajar bergaduh dengan cikgu dan akhirnya kekerasan digunakan oleh Pelajar terbabit atas ketidak seimbangan emosinya.

Mari kita tonton sebentar video klip tersebut dan selepas ini biar anda sendiri memikirkannya dan kewajaran serta pengalaman anda sendiri juga mungki ada pembaca di pengeRindu adalah cikgu.




Daripada pengamatan Mr J , guru tersebut perlulah bertenang dan tidak mencabar pelajar terbabit dengan mengatakan " tumbuklah " , kerana anak muda yang penuh emosi adalah 80% lebih kesanggupan untuk melakukan sesuatu bila dicabar , dan Video ini hanyalah separuh dan kita tidak boleh menilai apa yang sebenarnya berlaku.

Pelajar terbabit adalah dikatakan belajar di salah sebuah sekolah di Sarawak .

* ada digalakkan meninggalkan pendapat masing - masing di bawah tetapi segala komen dalam bentuk perkauman dan kenegerian adalah dilarang sekali.

Salam ceria ,Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASHhttp://wangtsunami.co.cc/
Iklan banner 468px × 60px
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Siapa Mr J
? , untuk pengetahuan anda semua Mr J adalah blogger bebas yang dilahirkan di Kepulauan Borneo yang sememangnya Surga keindahan bagi sesiapa yang inginkan kedamaian , ketenangan dan persekitaran alam yang segar .

"Kehidupan yang terindah adalah bila anda bersama insan yang disayangi jadi hargailah orang yang anda sayangi dengan seadanya "


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

itu lah pelajar dan guru sama je. satu tak puas hati yg satu pula tiada tolak ansur.

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©