100 tahun lagi akan wujud Askar Robot dan separa Robot buatan Manusia exoskeleton (XOS 2), Alien Vs Human Earth Robot.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Kita seringkali mendengar mengenai kewujudan dan kemunculan UFO dan bergitu banyak fail - fail rahsia seperti " Area 51 " di US dan banyak lagi koleksi Video serta Gambar yang memuatkan penampakkan UFO ataupun piring terbang (objek yang tidak dikenalpasti) serta gambar Alien (Mahluk Asing) .

Bila bercakap tentang Mahluk Asing kita tentu akan membayangkan wajah yang hodoh berwarna hijau serta mata bulat bujur yang besar dan juga membayangkan kecanggihan kapal angkasa mereka (UFO).

100 tahun akan datang kita tidak tahu apa yang bakal berlaku dan adakah kita manusia akan menerima kunjungan "mesra" ataupun menghadapi "peperangan" daripada Mahluk luar dari planet bumi seperti umpana cerita daripada Filem " War of the World" .

Itu tidak mustahil terjadi dan cetusan peperangan antara Manusia dan Makluk luar dari bumi akan terjadi dan sekiranya tidak terjadi peperangan dan hanya merupakan kunjungan "mesra" ia adalah satu bonus kepada manusia kerana dapat menjalinkan hubungan diplomatik antara planet dan mungkin dapat faedah dengan bertukar - tukar ilmu teknologi masing - masing dan kemungkinan besar akan ada perkawinan campur antara manusia dan Alien . ( itu kisah 100tahun akan datang).

Terkini , pakar saintis telah menjumpai satu planet yang dinamakan Planet Gliese 581g yang dianggarkan jarak 20 tahun cahaya dari bumi iaitu sebuah planet yang seakan mirip bumi kemungkinan ada kehidupan disana .
Graviti di planet itu sama seperti Bumi sekali gus membolehkan seorang manusia berjalan tanpa menghadapi sebarang kesukaran. Kosmo
Satu Lagi Fakta menarik daripada Planet Gliese 581g adalah sebelah akan terjadi waktu siang yang panjang dan satu bahagian lagi waktu malam yang panjang.


Dan sekiranya memang ada wujud kehidupan di sana tak kira kehidupan yang baik mahupun yang "ganas" , manusia telah bersiap sedia dengan segala kemungkinan yang mungkin terjadi bak kata perpatah melayu " sediakan payung sebelum hujan ", dan segala kemungkian itu digalas oleh sebuah Firma Pertahanan Raytheon , Amerika yang berjaya mencipta satu sut Robot untuk manusia serta untuk Askar demi mempertahankan Bumi daripada ditakluki oleh tamadun planet lain .

Kebolehannya adalah si pemakai akan mendapat kekuatan 17 kali daripada biasa. Apa yang manusia bayangkan beberapa tahun dahulu bakal menjadi kenyataan dan kepada kaki gamerz StarCraft , Red Alert serta Comand & Conquer mungkin anda sekarang sedang berimaginasi sebuah peperangan berlaku antara tentera Robot manusia ( Terran "StarCraft" vs Zerg ).

Jangan Lupa Sertai Kontest Percuma T-Shirt Edisi Terhad pengeRindu Sekarang!

Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]
Design Wonder
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH
Wang Tsunami anda

6 comments:

kliks berkata...

Ni kisah benar ke kisah dongeng?. Kalau betul, aku nak suruh anak aku persiap kan robot2 mainan dia untuk berperang sekali bagi menyelamatkan bumi. BTW, biar la amerika handle, dia org ada Transformer, spiderman, superman, hulk, ironman. Semua kuat2 belaka tu. Kita cuma ada hero tahap lang buana je.

Mr.J berkata...

@kliks.

lang buana ... huh.. tahap tercorot dalam superhero dunia.. mungkin kita ada badang tu pun kalau badang nak makan muntah hantu lagi.. haha..

citer sains fiksyen.

Tanpa Nama berkata...

kluangman kn ader

Mr.J berkata...

@kasihkuamiera.

dan tiongman

Tanpa Nama berkata...

Transformer. bro. kalau betul2 terjadi habislah dunia ini.

demomychem berkata...

nyak ko aku..cunn

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©