Berakhirnya Penantian PIN Payment daripada Google Adsense .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Google Adsense adalah salah satu daripada pelbagai platform untuk para blogger menjana pendapatan sampingan selain daripada Nuffnang.

Google Adsense telah lama memikat Mr J sejak beberapa tahun dahulu tetapi untuk melayakkan diri diterima untuk mengiklankan ads daripada google ini amatlah perit sekali iaitu Weblog ataupun web anda mestilah dalam Bahasa English. Tetapi Mr J ada cara tersendiri iaitu dengan membuat Google Adsense di bahagian Park domain tetapi anda perlulah labur sedikit untuk membeli domain [ beli domain dan park kan google adsense untuk domain tersebut ].

Disitu anda tidak perlulah bersusah payah untuk berblog dalam Bahasa English kecualilah anda sememangnya terer dalam BI.

Kandungan di dalam pos kad daripada Google Adsense , simple tetapi bernilai.

Pembayaran adalah mengunakan Nilai Dolar $$ dan tentu lumayan bukan? Proses pembayaran adalah sedikit merumitkan iaitu setelah Adsense anda berjumlah $10 100 keatas barulah anda boleh buat cash out dan anda dikehendakki mengisi alamat surat menyurat yang betul ini kerana Google Adsense akan terus dipos ke rumah anda .

Tempoh menunggu PIN daripada google adsense dalam lingkungan 1-3 Bulan [ google adsense nih popular berjuta - juta orang menunggu giliran , kalau cepat tu kira nasiblah ] . Selepas anda menerima Pos daripada Google Adsense anda dikehendaki mengikuti langkah yang disediakan di Pos tersebut berserta nombor PIN anda.


Selepas menerima PIN daripada google anda perlulah memasukkan PIN tersebut

Selepas selesai memasukkan Nombor Pin maka siaplah semua dan sekarang anda akan menunggu sekali lagi untuk menunggu Cek daripada US google adsense anda.

*Mr J dah dapat PIN cuma tunggu cek pula kali ini.

Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]
Design Wonder
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH
Wang Tsunami anda

10 comments:

Thomas Lee/Lee Lip Pang berkata...

Tak nampak pun google adsense kamu.

cyclonmaster berkata...

Aku apply je terus dpt pin dlm tempoh sebulan kat depan pintu rumah aku. Hujung bulan ni nak dpt payment pertama dari GA :)

Mr.J berkata...

@thomas.

bro. google ads tak semestinya nak letakkat sini, ads i park kat domain ni http://www.berandau.com/ yang lain di web lain. kalau nuff lain. daftar 1 blog 1 ads, adsense lain .

TimmyLicious berkata...

Bukan cash out USD100 kah? kenapa guna check? kenapa tak terus guna western union? senang lagi guna western union. cepat dapat duit

cikserai berkata...

wah...sangat best..came nak join google adsense ek?cikserai da try, tapi kena reject je..

boleh tlg x??

gilerbola berkata...

@TimmyLicious.

$10 above .

Syafiruddin berkata...

Timmy cepat dan lambat bukan masalah. yg penting duit masuk.

kelhome berkata...

pakai western union la senang.. cepat.. cek lambat

Zikri Husaini berkata...

mantap.. aku tak dapat lagi...hehe

Java Nature berkata...

aku udah hampir 1 bulan, tak kunjung sampai,,, hiks...

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©