Diskusi : Perempuan Mudah tergoda dengan ayat manis lelaki .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Terlebih dahulu Mr J minta maaf dengan semua yang bernama wanita ataupun separa wanita mahupun yang merasakan diri itu wanita. Tajuk Diskusi Mr J kali ini mungkin agak "keterlaluan" bagi yang terasa .

Ini adalah mengenai tergodanya seorang yang bernama wanita atas pujuk rayu atau dengan nama glem iaitu "ayat manis" seorang lelaki.

Mengikut kajian Mr J di laman Fan Page PengeRindu di Facebook serta menjalankan survey di dalam senarai Yahoo Messenger Mr J ramai responden wanita menafikannya ( yerlah dah responden perempuan mana nak mengaku kan) . Tapi ada juga mengiyakan dengan penuh yakin kerana berpegang teguh dengan " rupa paras bukan bandingan" .

Ya sememangnya rupa paras bukanlah bandingan untuk menempuh sebuah " percintaan " , realiti individu tetap memilih yang berparas rupawan , sekali lagi Mr J tegaskan itu adalah realiti . Siapa yang tak hendak untuk mendapatkan pasangan yang kacak dan cantik ? Tapi kita redha dengan kehendakNya serta Jodoh bukanlah 100% ditentukan kita .


Ok , berbalik kepada Diskusi diatas, andakah anda setuju dengan ayat tersebut? " wanita mudah tergoda dek lelaki ? lebih - lebih lagi bila lelaki yang bertaraf Hensem seperti Mr J . Hati perempuan manalah yang tak cair mair sekiranya seorang lelaki yang mirip seperti Adi Putra , Farid Kamil serta Hans Isaac cuba mengoda anda? meh cakap kat Mr J wanita mana yang tak tergoda?

Perempuan mudah tergoda dengan ayat manis lelaki ? tapi bagaimanakah sekiranya perempuan jenis mengoda untuk kesenangan ? sebilangan menjawap 50 - 50 lelaki dan perempuan sama sahaja .


Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]
Design Wonder
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH
Wang Tsunami anda

11 comments:

Ms J berkata...

bergantung sebenarnya.. Kalau lembut hati dan merasakan hati sendiri sunyi sepi.. sama je lelaki atau perempuan. Pasti akan mudah tergoda jika dilonggokkan dengan kata-kata manis tak kira sama ada di depan mata mahupun corong telinga.

Mr.J berkata...

@Ms J.

betul tu Ms J , yang kiter ni Mr J & Ms J ni bila? hhehe Joke jangan marah.

Kata-kata manis lebih "menjadi" bila seseorang itu berpengalaman maksudnya yang dah berpunya..

Tanpa Nama berkata...

tepuk dada tnya selera

Mr.J berkata...

@kasihkuamiera.

Pak seman labu tanam pokok mangis,
mangis ditanam ditepi keranda,
Bukan kerna bulan pungguk menangis,
kerna cinta jiwa merana..

ha.. balas2//

kelhome berkata...

kira betul la tu. lelaki pun mudah gak.. 2x5 sama kan. hakhakhak

Mr.J berkata...

@kelhome.

majoriti?

kelhome berkata...

boleh kata majoriti le..jrg nk jumpa pompuan hati keras payah makan cakap ni.

Mr.J berkata...

@kelhome.

ya, majoriti.. yang hati keras tu bila dah kena ayat ... bukan main melekat macam belangkas .

boy berkata...

ada gak yang ada,ada gak yang x,, yang ada maybe yang mudah perasan,,,

Mr.J berkata...

@BOY HOT WEB.

statment.. mudah terasa aku suka.

RiriEy berkata...

macam mane klau perempuan yg tidak mudah cair dngan kata2 manis lelaki..atau pun jrang cair dngan paras rupa laki yg kacak dan ayat manis nyew..

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©