Artikel Blogger Pilihan Minggu Ini,

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Tak sedar dah habis pula cuti tahun baru cina dalam kesibukkan menziarahi rakan - rakan Mr J yang berbangsa cina , Mr J sempat untuk memerhatikan beberapa artikel atau entry yang menarik daripada beberapa blogger yang Mr J senaraikan dibawah berserta tajuknya dan yang pasti isi entry daripada blogger tersebut menarik perhatian Mr J .

Apa kata kita sama - sama baca dan melawat artikel mereka :


Persoalannya: Adakah sesuatu tindakan kita dipengaruhi oleh minda kita yang kata benda baik itu negatif dan benda itu positif walaupun tidak?
Tetapi anda tau perkara menarik tentang google ni? Menarik tak menarik, sebagai pengetahuan am tak salah jugak kita baca.. icon biggrin 5 Perkara Menarik Tentang Google Oleh itu, disini saya kongsikan 5 perkara menarik yang anda tak tau tentang Google sejak awal penubuhannya dahulu .

Zik the magician code, angkat tin minuman mengunakan straw yang tegak...
Sebab apa?orang lain manjana puluhan,ratusan malah lebih dari itu dari pendapatan blogging.Tak perlu sebut blog siapa korang mesti tahu kan..Lalu timbul perasaan yang teruja dalam diri untuk memiliki sebuah blog seperti mereka.Dalam hati berkata alangkah bagusnya kalau aku memiliki blog dot com sendiri.

Setakat itu sahaja artikel pilihan Mr J dan yang pasti ia memberikan sedikit pengetahuan kepada anda.


Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©