Iklankan Blog anda secara PERCUMA di PengeRindu Auto Exchange Link Sistem

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Macam tidak percaya pula Mr J berjaya menghasilkan satu site yang bertindak seperti robot dengan hanya mengunakan Platform Blogspot dan EmailmeForm.

Tiga minggu masa untuk menyiapkannya dan ianya cukup menarik kerana si pemilik blog tidak perlu untuk membuat screen capture , menaip atau mencari ringkasan sesuatu blog untuk di review didalam Blog mereka.

Hanya mengunakan Email Me Form iaitu dimana anda boleh membina pelbagai jenis online form ataupun online survey dan banyak lagi.

Tetapi , bagaimanakah Mr J membuat auto - publish yang mengunakan Gabungan Email Me Form dan Blogspot .

Satu Projek Komuniti untuk Kemudahan Para Blogger iaitu PengeRindu Auto Exchange Link Sistem . Dengan bantuan daripada Uncle Google akhirnya Tercipta satu Blog yang direka khas untuk berkerja sendiri dengan membuat auto-posting setiap link atau form terus ke Bahagian Posting dan auto publish.

Anda Boleh mencuba dengan memasukkan detail Blog anda diruangan ADD Blog , selepas selesai diisi dan uploadkan gambar blog anda dan terus tekan butan Submit , tidak sampai 1 minit Simple Review Blog anda tadi telah di Publishkan secara automatik .

Untuk kejelasan anda boleh layari : http://bloglist.pengerindu.com/












Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
PengeRindu Network : Gallery & Koleksi Mtv Lirik Lagu
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]

3 comments:

Miami Personal Injury Attorney berkata...

Iklankan Blog anda secara PERCUMA di PengeRindu Auto Exchange Link Sistem - Macam tidak percaya pula Mr J berjaya menghasilkan satu site yang bertindak seperti robot dengan hanya mengunakan Platform Blogspot dan EmailmeForm.

Tanpa Nama berkata...

Saya memang dah lama ikut jejak Pengerindu dan dah banyak dapat belajar dari blog ini. Sekarang saya dah pandai buat sendiri blog saya dan dah mahir. Terima kasih.

Halimah binti Muhiden
URL: http://www.keunggulan-wanita.blogspot.com

Mr.J berkata...

@Anonymous.

Hai Cik Halimah, baguslah kalau weblog ini sedikit sebanyak ada membantu Cik membina blog sendiri daripada mengupah org . . salam kenal.keep Blogging!!

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©