Download Percuma Full Movie: Petaling Street Warriors 2011.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Siapa pernah ke Petaling Street? Petaling Street memang terkenal dengan jolokkan tawar - menawar yang mudah tetapi, pastikan anda membeli selepas menawar harga di Petaling Street jika tidak anda mungkin berdepan dengan musibah seperti dibelasah atau dimaki hamun dengan kata-kata yang kesat dan itulah simbol Petaling Street di mata Mr J .

Tetapi sekarang tidak lagi , kerana dengan munculnya "Warriors Petaling Street" membasmi segala kejahatan yang berlaku di sana.

Sedikit Sipnosis Petaling Street Warriors :

Berlatarkan situasi di Jalan Petaling (Petaling Street) pada tahun 1908, filem ini mengisahkan Shi Duyao (dilakonkan oleh Mark Lee), seorang penjual mee Hokkien di sebuah warung di Jalan Petaling. Beliau tidak mengetahui yang dia sebenarnya adalah pewaris Kerajaan Jianwen dari Dinasti Ming yang telah melarikan diri ke Asia Tenggara beratus tahun dahulu.
Release Date: 01 December 2011
Language: Mandarin
Subtitle: Info Not Available
Genre: Action / Comedy
Running Time: 1 Hour 46 Minutes
Director: James Lee
Cast: Mark Lee, Yeo Yann Yann, Namewee, Chris Tong
Isterinya, Zhung Li Chun (Yeo Yann Yann), secara rahsia cuba melindungi Shi Duyao dengan bantuan sepupunya Liu Kun (Namewee). Sering diganggu oleh penyangak/penjahat yang mencari peta harta karun, Shi Duyao harus memahirkan diri dengan seni mempertahanan diri, “Kungfu Dara” (Virgin Kungfu Skills) secepat yang mungkin bagi menentang penjahat-penjahat tersebut.

Hasil kolaborasi arahan James Lee dan Sampson Yuan, Petaling Street Warriors (PSW) telah menjadikan Seputeh, Perak sebagai lokasi utama filem ini. Penggambaran yang memakan masa selama sebulan setengah, dengan bajet 3 juta, meletakkan PSW sebagai filem cina tempatan termahal pernah diterbitkan di Malaysia.


Bagi menghasilkan aksi lasak yang terbaik dan mendebarkan buat penonton, penerbit Sampson Yuan, menggunakan khidmat Ma Yuk-Sing, seorang koreografi seni mempertahankan diri yang terkenal di Hong Kong. Hasil kerja beliau boleh dilihat menerusi filem A Chinese Ghost Story dan Storm Rider 2. Menerusi bimbingannya, Yeo Yann Yann dan Chris Tong berjaya ditransformasi menjadi dua wira yang sangat hebat di layer perak.

Download "Petaling Street Warriors" sekarang:



Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

0 comments:

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©