Kejam! 5 warga asing (Babi) pakistan Rogol & Bunuh Gadis tempatan Sabah - RIP Norikah. ظالم! 5 غیر ملکی پاکستان مقامی عصمت دری اور خودکش لڑکیاں سبا، ملائیشیا

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Mangsa adalah gadis berumur 15 tahun. Dipercayai telah dirogol oleh lima orang pekerja pakistan kedai perabot yang berasal dari Pakistan.

*Mr.J pakai Tajuk Urdu sebab bahasa nasional Pakistan adalah Urdu dan supaya carian katakunci memasukkan berita ini di google search pakistan.

Mangsa ditemui pada 1p.m pada hari kelmarin 26.11.2012.Laporan polis telah dilakukan pada hari yang sama. Suspek kemudiannya telah berjaya ditangkap hari ini ketika suspek cuba mengembalikan MyKad mangsa.Kejadian bermula pada pagi kelmarin.

ظالم! 5 غیر ملکی پاکستان مقامی عصمت دری اور خودکش لڑکیاں سبا، ملائیشیا - RIP Norikah.

Mangsa dikatakan menemani kakak dan sepupunya mencari kerja di Pekan G. Di pekan yang sama mangsa dan kakak dan sepupunya pergi ke sebuah kedai perabot. Mangsa yang ingin membeli sebuah almari telah dibawa ke tingkat atas oleh pekerja kedai perabot terbabit kerana dikatakan ada almari yang lebih cantik lagi di tingkat atas kedai.

Kakak dan sepupu mangsa meninggalkan mangsa seorang diri dikedai tersebut (mungkin untuk mencari kedai2 lain yang menawarkan kerja kosong).

Beberapa jam kemudian mereka menyedari mangsa hilang dan membuat laporan polis. Mangsa semasa kemudiannya ditemuidengan keadaan yang amat menyayat hati; dengan mata yang hampir terkeluar, rambut kusut, mulut ternganga dengan kesan merah, jari-jemari terpisah dan kejang manakala sebelah kakinya bengkok. Melalui bedah siasat, doktor mengesahkan mangsa telah dirogol berkali-kali lebih daripada seorang lelaki.
اس کے چند گھنٹوں بعد انہیں احساس ہوا شکار کھو دیا ہے اور پولیس رپورٹ.آنکھوں سے تقریبا باہر، پیچیدا بال، agape منہ سرخ اثر کے ساتھ، کے علاوہ انگلیوں اور ایک ٹانگ کے درد کو جھکنا جبکہ: بعد dengan دل توڑ حالات کے دوران متاثرین. آٹوپسی کے ذریعے، ڈاکٹر اس بات کی تصدیق کی ہے کہ وہ گیا تھا کئی بار کے ساتھ عصمت دری ایک آدمی سے زیادہ ہے.
Menurut saksi, mangsa telah dihumban melalui sebuah lori yang disyaki milik kedai perabot tempat terakhir mangsa lawati.

Manakala Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz pernah berkata ......



Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©