Mr.J dan sedikit kesimpulan mengenai "Alien, Tamadun dan Kecangihan Teknologi Lampau.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Manusia kini masih lagi kuno dan belum moden kerana masih belum merungkai fakta yang jelas mengenai pembinaan piramid atau adakah masyarakat lampau lebih moden dari kita sekarang? 

Siapakah membina Piramid ? Hebat sungguh Teknologi Tamadun lampau , kemungkinan piramid adalah dibentuk oleh 'mahluk asing' atau 'masyarat luar bumi' kerana jika diamati tiada satu teknologi yang boleh membina sebuah monumen yang tersergam besar dengan setiap bokah batu seberat 1 - 3 tan .


Raja Firaun Mesir adakah Raja tersebut benar - benar merupakah manusia dan kenapa Raja Firaun meng'bujur'kan ( menyarungkan sarung kepala ) berbentuk topi emas di kepala mereka, kemungkinan Raja tersebut telah dibantu oleh 'mahluk cergas dari luar bumi' iaitu Alien dan oleh kerana berjasa dan kuat perkasa serta mempunyai teknologi canggih maka dengan meniru gaya 'mahluk cergas/alien' dengan supaya menyerupai alien untuk mendapatkan 'martabat , darjat dan kekuatan' yang serupa dengan 'alien'.

Piramid yang masih menimbulkan persoalan.

Kejutan kepada Tamadun Manusia sekarang apabila Penemuan artifak emas berbentuk sebuah Pesawat kuno dan ini salah satu bukti bahawa masyarakat lampau lebih maju dari sekarang mungkin masa itu mereka telah membuat 'contact' dengan ufo/alien atau 'org luar' daripada planet bumi . 

Hal ini terbukti kerana bumi adalah dalam 1 galaksi sahaja dan di angkasa sana ada lebih jutaan galaksi yang tidak diketahui .


Manusia hanya mampu meneroka melalui teleskop sahaja dan kapal angkasa manusia hanya sampai di Planet Pluto dan tidak dapat terus perjalanan lebih jauh mungkin kerana Kapal Angkasa manusia tidak dapat menampung gas atau bahan api yang banyak.

Jadi persoalannya sekiranya masyarakat lampau lebih maju daripada manusia kini dan tetapi kemanakah masyarakat tersebut hilang? 

Menurut sebilangan daripada pengkaji planet serta sedikit daripada apa yang Mr.J faham melalui sumber - sumber yang didapati di Internet , kemungkinan masyarakat lampau tamadun mereka lebih agung dan lebih pintar dan mereka kemungkinan telah berpindah ke planet lain dengan menggunakan kapal angkasa mereka atas kemungkinan telah meramal bahawanya tahi bintang akan menimpa bumi waktu itu .

Adakah anda akan menjawap seperti "hanya Tuhan sahaja yang tahu?" mungkin ya tetapi tidak bagi segelintir manusia dan mereka akan terus kaji dan mengkaji seperti contoh sekiranya anda tidak dapat menjawap soalan peperiksaan adakah anda akan berdoa dan meminta pertolongan daripada "Tuhan" ? . 

Maafkan Mr.J kerana mungkin anda akan mengatakan bahawa Mr.J tidak mempercayai "Tuhan" dan itu terpulang kepada pemikiran individu dan juga pembaca semua.

Itu Sahaja kesimpulan daripada Mr.J selepas dua minggu menghabiskan serta memahami sedikit mengenai Ancient Aliens And Alien di History Channel



1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©