Blind Date, lain di 'Profile' lain pula bila bertemu.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Baiklah , kali ini Mr.J nak berceloteh sedikit mengenai Blind Date. Anda tahu apa itu Blind Date? Blind Date , kalau disingkatkan dalam bahasa malaysia ia bermaksud "Pertemuan Buta". Tidak dinafikan bahawa pelbagai laman sosial dimuncul di dunia maya membuatkan ramai individu memilih laman sosial sebagai Platform utama untuk berkenalan dan akhirnya pertemuan dan seterusnya percintaan.

Siapa yang tidak tertarik dengan gambar yang menarik cantik dan kacak? dengan hanya satu klik iaitu 'add friend' maka anda sudah boleh berinteraksi dengan individu yang anda ingin kenal tanpa bersua muka secara 'berdepan' dan tiada istilah 'malu' untuk 'berbual' kerana iainya melibatkan sebuah teknologi canggih.

gambar hiasan

Bagaimana sekiranya berdepan secara realiti iaitu duduk semeja dan memadang muka kepada muka masing - masing? dan situasinya adalah lebih banyak berbeza daripada 'online' .

Bila berhubungi berinteraksi di laman sosial , ayat mengayat terjadi bukannya susah untuk mengayat bila melalui 'alam maya' dan anda tidak perlu mengerah otak untuk mencari ayat yang mustajab seperti biasa hanya satu klik anda boleh menjadi 'pengayat' yang power dengan mencari ayat - ayat romantis serta jiwang di dalam google search, mudah bukan?

Selalunya selepas Blind Date hampir 80% Individu tidak akan mahu membuat perjumpaan buat kali kedua dan juga bersembang di laman sosial juga semakin dikurangkan atas sebab - sebab tertentu dan ini sering dilakukan oleh Individu yang masih dikatakan usia remaja atau muda - mudi.

Tidak dinafikan juga ada dikalangan individu berjaya hingga ke jinjang pelamin setelah membuat 'Blind Date' tetapi kebanyakkannya adalah yang agak telah berumur .

- Mr.J


Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©