Apa yang anda harus tahu apa Tekanan yang dialami oleh Lelaki Kacak? - Mr.J

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ramai wanita berangapan Lelaki Kacak adalah seorang yang tidak boleh didekati dengan dekat kerana mereka bijak menyusun kata andai leka maka dengan senang 'wanita' berada dalam 'dakapan' Lelaki Kacak.

Ternyata itu adalah gambaran ramai wanita kerana banyak menonton drama di TV , tapi pada realitinya Lelaki Kacak ini sebenarnya mereka berasa amat kesunyian (ini yg mr.j rasa nih) kerana sering dijauhi oleh kebanyakkan wanita .

Mr.J adalah Putera Katak asalnya.. Jika dicium dua kali Mr.J menjadi Katak semula.
Tidak diketahui sebab sebenar wanita tidak mahu mendekati Lelaki kacak mungkin kurang yakin "iyalah .. orang kacak tipulah tak ada gf" tapi sebaliknya setiap wanita impikan mendapat bf yang hinsum mcm si admin lelaki di PengeRindu.com . ( lelong - lelong )

Apa yang anda harus tahu apa Tekanan yang dialami oleh Lelaki Kacak?
1. Seringkali dibawa menjadi penyebab pengaduhan dua orang wanita di pejabat / jiran tetanga / anak dara sebelah rumah sewa paling kurang pun masam muka dengan kawan sendiri.

2. Selalu cuba untuk mengelakkan untuk bergaul bersama rakan - rakan wanita kerana risau akan menyebabkan diperguna oleh rakan wanita tersebut menjeleskan rakan wanita yang lain.

3. Biarpun Lelaki Kacak kata "I still Single" tetapi jawapan tersebut hanya menjadi bahan gelak si wanita sahaja.

4. Lelaki Kacak juga sering dipergunakan oleh si wanita untuk membalas dendam dan juga untuk menunjuk-nunjuk dihadapan rakan wanita yang lain.

5. Sering berasa putus asa hendak bercinta .. padahal baru sahaja hendak cuba 'mengayat' di sms..perkenalkan diri status 'single' terus dikata .."yerlah tak caya sungguh, muka hinsum pun xada tmn".

6. Lelaki Kacak lebih senang tergangu emosinya dalam percintaan, ini kerana apabila dalam hubungan cinta selalunya lelaki kacak lebih suka bermanja sangat sangat dgn kekasihnya..bahkan boleh merajuk walaupun hanya kerana sesuatu perkara yang remeh.

7. Lelaki Kacak tidak suka ditanya soalan yang sama berkali-kali dalam 1 hari .

8. Lelaki Kacak tidak suka bila mendapat tahu kekasihnya bangun lebih lewat daripadanya.
".. Dahlah Lewat Bangun lepastu suruh saya pigi tapau nasi pula.."

9. Jangan Pernah menipu hubungan anda, mungkin Lelaki Kacak 'anda tidak berduit' tapi jangan menipu perasaan anda.. Wang atau Cinta.. kerna sekiranya anda kantoi maka dia tidak teragak - agak menghalau anda ketika itu juga.

10. Lelaki Kacak memang agak senang jatuh cinta 'satu malam' kerana mereka ini sering dianggap 'playboy' oleh kaum wanita. Mungkin sebab seringkali mendengar perkataan Playboy dikaitkan dengannya maka , apa salahnya saya menjadi Playboy yang betul.

- Mr.J "betul kan.. "

+Bio Mr.J | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | sarawak | sabahseen in

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©