Definisi & Maksud ALE UTO - Trend remaja wanita menyebut alat "Kemaluan Lelaki" dengan penuh keriangan.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
AMARAN: Penggunaan Bahasa yang keras serta tidak sesuai dibaca oleh pengujung dibawah umur 18 tahun.
ALE UTO, adalah perkataan yang lucah tetapi telah "disopan" agar ianya lebih senang atau elok bagi sebilangan kaum hawa mengedikkan keriangan diri apabila menyebutnya. Ale Uto adalah satu singkatan perkataan yang dicipta oleh golongan remaja pra-matang di malaysia dimana bermaksud Kepala Butuh  atau Kepale Buto (Kepala "Head" , Butuh "Dick" = Dickhead) .

Video Ikon "Ale Uto" yang bermaksud "Kepala Butuh" menjadi viral di internet.
Rasanya lebih elok lagi Mr.J tidak menggunakan perkataan singkatan bukankah lebih elok menggunakan Bahasa yang penuh seperti Kepala Butuh daripada Ale Uto kerana ianya belum lagi dimasukkan dalam Kamus Dewan padahal ia adalah membawa maksud yang sama.

Tapi yang hairannya, golongan pra-matang khususnya kaum hawa maafkan Mr.J tidak segan silu mengedikkan diri mereka dalam bentuk video dengan rasa penuh kebanggaan serta bersemangat apabila menyeru "kepala butuh" dan  memuatkan video mereka di internet seperti youtube dan sebagainya.

Hebat bukan! sungguh berani serta telus para remaja wanita di malaysia sekarang dan setakat ini belum ada lagi para lelaki khususnya di malaysia membuat rakaman video sambil menyeru kesukaan menyebut kemaluan wanita. 

Lebih meriah lagi, salah seorang perempuan tersebut turut mengambil kesempatan kepada Kepala Butuh dengan membuat printing baju dengan perkataan "Ale Uto".

Peringatan kepada khususnya remaja wanita diluar sana, ungkaplah perkataan yang betul iaitu Kepala Butuh! dan bukanya "Ale Uto" supaya tidak merosakkan bahasa malaysia. 


Menurut sumber pertikan daripada astroawani.com Timbalan Pengarah Bahagian Pengurusan Psikologi Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA), Dr Abdul Jalil Hassan berkata, orang muda yang sering menuturkan perkataan ini boleh dianggap mahu menagih perhatian daripada masyarakat.

Nah!, pasti secara automatiknya anda akan merasakan perkataan "Kepala Butuh" sangat lucah dibaca atau disebut berbanding dengan "Ale Uto" yang ala - ala kelihatan comel.



Baiklah, setakat ini sahaja yang Mr.J mampu mencarut semoga anda mendapat "mesej" dalam artikel ini dan jumpa lagi pada carutan yang akan datang.

- Mr.J
____________________________________________________________________________
+ Apa Kata Mereka Tentang Blog & Mr.J, Klik + "Testimonial" +
Aluwi Sharkawi - "you are the best bro!! thums up.."
Man Pengayau Sibu - "blog jacky memang best kreatif wei."
Amylea - "hai mr.j. suka sangat visit blog ni.. even bila ...."
Eyna Nina - "Mr j org iban?slm ni i ingatkn org..lancar tulisan"

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©