Kerja CC Part 6 : ungkapan cinta

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Hakcipta Terpelihara: HeavEn_eYe : JJJ


Kerja CC Part 6 : ungkapan cinta


Setibanya di lapangan terbang KLIA aku masih lagi terpinga - pinga dengan keadaan yang dipenuhi memori indah tatkala di Sarawak. Berasa berat hendak meningalkan kampung halaman , tapi apakah dayaku. Mencari Ilmu untuk Masa depan adalah diperlukan dahulu. "tutt tuttt tutt " sms berbunyi . Ku buka dan baca " sa sudah sampai dah.. tengah tunggu beg ja ni , ko dimana" . Lalu ku membalas " Sa sudah setengah jam sampai, kat luar kk " . Keriangan dihati tidak dapat diungkapkan lagi , setelah berpisah pada jarak , waktu . Perjumpaan dahulu di KLIA juga mengamit rasa yang lain sekali ku rasa, masa itu waktu berkenalan tidaklah sampai 2-3jam... tapi ... emm... memang cinta itu indah sekali jika dihayati.


"jacky!"jeritan kedengaran dari arah belakangku. wah, comel dan cantik apa komen saudara saudari yang membaca blog ini. Ia bukan imanginasi semata-mata , tapi telah dilalui oleh insan seperti ku.. " ko dah makan, sa laparni" tanya ku kepada Alice. "belum jum gi makan kejap nanti ambik teksi" Balasnya. Kami berdua pun menjalan mencari restoran makanan segera Mc.D di Sekitar KLIA. Kami hanya memilih untuk membungkus makanan disebabkan tiada tempat duduk. Sambil berjalan aku asyik berfikir "bilalah i nak bagitau yang sememangnya aku telah jatuh hati dekatnya... tapi aku xtau mcamana nak mulakan" fikirku sejenak . "jom makan kat sana sambil tunggu teksi " kata Alice . aku pun ikut saja..


Sambil makan Burger yang di beli tadi aku curi2 pandang ke arah wajah Alice, em ... membuatkan hatiku semakin berdebar-debar bilakan masa yang sesuai untukku menyampaikan hasrat yang telah lama tersimpan di lubuk hati ini.


Akhir nya aku mengambil keputusan untuk meluahkan sekarang , ya Sekarang! juga aku akan meluahkan ungkapan "i love u" , tiga perkataan yang cukup Keramat sekali. "Alice.. em.. i ...i .... iii ...." kataku sambil tersangkut2 . "i apa?" balas Alice. "em... ii ii em xpala lah lupa sudah hehehe tu teksi sudah datang" jawapku .. ah.. kenapa begitu sukar sekali untuk meluahkan cinta. Kami masuk ke dalam Teksi .. ku tatap wajah Alice yang kepenatan.. sambil tertidur dan bersandar di bahu saya..


To Be Continued...


Iklhas ,



Don't forget to Follow / Subscribe Bungai pengrindu


|| Masalah Cinta?|| Novel Pendek || Blog Wiget|| Blog Template || Ebook || Software|| Animasi Borneo||

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH



Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.Pengerindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©