Lelaki kemaruk coli

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Teringat zaman di kolej dalam 2 tahun lepas di salah sebuah flat di sekitar sungai besi , ada juga kes coli dan seluar dalam wanita yang hilang dan tak kurang pula di kawasan perumahan , tak tahu apa motit si pencuri ini . Dunia macam - macam ada mungki dijadikan koleksi peribadi atau pun si pencuri ini ada masalah mental sedikit .


Lelaki kemaruk coli dicekup

Oleh Zulfa Mohamad
zulfa@hmetro.com.my

BUKIT MERTAJAM: Dia pantang melihat coli dan seluar dalam wanita, tetapi tabiat pelik seorang lelaki mencuri pakaian dalam wanita itu akhirnya membawa padah apabila dicekup orang ramai yang mengesyaki sesuatu berikutan gelagatnya yang mencurigakan.

Lelaki berusia 30-an itu ditahan orang ramai ketika menunggang motosikal dalam keadaan mencurigakan di sekitar Taman Jernih, Bukit Tengah, dekat sini, jam 9 pagi kelmarin.

Tindakannya mengelilingi taman beberapa kali dipercayai untuk mengesan barang curi menyebabkan penduduk mula curiga lalu menahannya.

Penduduk turut mengajukan soalan kepada lelaki terbabit sebaik ditahan, tetapi dia gagal menjawab menyebabkan mereka berang.

Penduduk yang membuat pemeriksaan dalam raga motosikalnya menemui dua beg berisi coli dan pakaian dalam wanita disyaki dicuri, lalu menahannya sebelum diserahkan kepada polis.

sumber bharian


Iklhas ,
Mr. J @ Bungai Pengrindu
www.pengerindu.com

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Add to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOLAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Pageflakes

0 comments:

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©