UFO di IRAN

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Percaya kepada UFO? tapi sebelum itu Mr J adalah peminat mengenal benda - benda misteri ini tak kiralah samaada UFO , Jenglot , hantu , seram tapi yang paling menarik perhatian saya adalah Fiksyen dan kekadang sampai terbawa - bawa ke mimpi hehe..

UFO dan ALien Wujud? entahlah , Mr J tak tahu nak cakap apa tetapi kita manusia di bumi baru 1 galaksi kan. Ada beribu - ribu galaksi di luar sana dan kemungkinan ada maklukh lebih cerdik dari manusia dan mempunyai teknologi yang lebih canggih, tidak mustahil suatu hari nanti dan kemungkinan juga manusia dah boleh komunikasi dengan Alien dan akan wujub satu perjanjian angkasa perhhh~ dah macam cerita M.I.B pula .

Dan terbaru Iran sedang mengujikan senjata peluru berpandu dan masa itu juga ada UFO melintas , tak percaya ? tengok news ini dan juga saya sertakan video sekali.

UFO jejaki peluru berpandu Iran

TEHERAN - Sebuah objek terbang tidak dikenali (UFO) dilihat di angkasa ketika pihak berkuasa Iran mengadakan satu ujian peluru berpandu baru-baru ini, lapor sebuah akhbar semalam.

Klip video itu menunjukkan objek misteri tersebut memecut di ruang udaranya sebelum membelah awan ketika rakaman tertumpu pada peluru berpandu Iran sejurus selepas ia dilancarkan.

Rakaman itu menunjukkan UFO itu bertindak menjejaki peluru berpandu itu. baca seterusnya.

Dekat Malaysia pun ada juga UFO suatu ketika dulu, ingat tak yang heboh kat Johor , kononnya UFO mendarat di Larkin .


Sebahagian daripada Rakaman Video dimana Ufo menampakkan sejurus peluru berpandu Iran dilancarkan.



Tepuk dada tanya selera.



Iklhas ,
Mr. J @ Bungai Pengrindu
www.pengerindu.com

Bookmark and Share


pengeRindu Fan Club

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Add to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOLAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Pageflakes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©