Wanita bergitu menarik pada pandangan lelaki.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Wanita bergitu menarik pada pandangan lelaki , wau mesti ramai para pembaca wanita diluar sana dah mula tersenyum sendiri , senyum boleh tapi jangan terlebih senyum haha.. ok kenapa Mr J berani membuat Statment "Kamikaze" seperti itu . Sebab Mr J alami sendiri dan ini bukannya kajian hipotesis dan pembolehubah sains tetapi fakta bahawa telah diuji oleh Mr J sendiri sebagai Seorang Lelaki .

Dan kenapa Mr J berani membuat kenyataan iaitu "Wanita bergitu menarik pada pandangan lelaki" nak tahu lebih lanjut ? jom baca kenyataan dibawah hasil kaji selidik Mr J sendiri.

Habislah Mr J kali ini , ini statment berani mati huh~ tapi inilah dunia , Mr j tak nak jadi hipokrit.


Bahagian Dada.

Pertama sekali Mr J mintalah berbanyak - banyak maaf kepada wanita - wanita yang membaca artikel ini. Lelaki lebih cenderung Memerhati tempat - tempat tertentu yang ada pada wanita iaitu pada bahagian Dada jangan pula selepas kali ini mengecam Mr J sebagai mata keranjang pula. Serius Mr J katakan itu sudah fakta tak kiralah yang sudah berkahwin ataupun belum berkahwin. Lelaki yang memerhati ini tidak memerhati dengan cara macam nak terkam tu dah kes lain.. dia agak - agak sekali pandang atau pandang limpas - limpas je.


Bahagian Pinggul.

Pinggul , entahlah tak tahu pula Mr J nak definisikan istilah tersebut tetapi Majoriti Lelaki suka melihat Pinggul wanita dan juga cara wanita berjalan . Pelik bukan , itulah lelaki. Kekadang , Pengerakan Pinggul wanita boleh menyebabkan Jantung Lelaki ini berdegup kencang . Selalunya Pinggul yang Chubby - chubby menjadi mangsa ... kalau yang kurus tu mana ada pinggul kan.


Bahagian Paha.

Bahagian Paha , ini selalulah untuk para wanita yang aktif bersukan atau yang gemar memakai skrit mini . Majoriti seseorang Lelaki tersebut akan menoleh untuk kali kedua jika seorang wanita memakai skrit mini melintas dihadapanya , dan lelaki tersebut akan secara automatiknya akan terus melihat kepada bahagian Pinggul wanita tersebut.


Bahagian Muka atau Wajah.

Lelaki masakini , ya serius Mr J katakan masih ramai yang mementingkan sifat luaran , Selalunya Bahagian Muka atau Wajah menjadi "pandangan" yang akan memungkinkan seseorang lelaki tersebut jantung cinta buat tahap tupai terbang. Orang cakap , dari mata turun ke hati.


Pandang Keseluruhan . ( Dari kepala hingga ke kaki )

Jika wanita tersebut dengan penampilan yang ayu serta menyegarkan mata si lelaki nescaya esok terus kena lamar. Tapi ini terpulang kepada sifat individu tersebut menilai , seperti contoh : lelaki A suka tengok penampilan wanita seksi dan seksi baginya adalah Ayu dan sebaliknya pula pada Lelaki B .


No Women No Cry - Bob Marley

hoohooo no women no cry... cry cry.. a a iyerlah tu , banyak lah no cry Bob Marley bila no women. Percayalah Lelaki juga memerlukan wanita seperti mana wanita memerlukan Lelaki jadi kepada yang berada di luar sana usah asyik ingatkan pepatah seperti "perigi mencari timba" itu perpatah lama mungkin sesuai untuk orang lama - lama dahulu , sekarang mana ada mandi pakai timba pakai perigi lagi kan. Yang perempuan usah pendamkan rasa anda sekiranya anda meminati lelaki tersebut apasalahnya jika terus terang kan hati pun senang bila dapat meluahkan. Tetapi sekiranya bertepuk sebelah tangan usah bersedih dan cuba lagi , ingat lelaki bukan 1 sahaja di dunia cuma kuantiti lelaki ini semakin kurang di dunia itu fakta.


Kesimpulan Kajian

Dan setiap kajian mesti ada kesimpulan , kesimpulannya lelaki ini unik dan normal sekiranya lelaki tersebut mempunyai sikap - sikap diatas TETAPI sekiranya tersempak dengan lelaki yang pandang sampai tak berkelip - kelip macam nak makan orang sahaja lebih baik cabut lari nasihat ikhlas dari Mr J .


Soalan: Mr J pula suka tengok bahagian mana?
Jawapan: Biarlah rahsia ..



Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu
Entah siapa yang tahu

Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan

(Korus)
Keheningan malam membangunkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi

Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam
Ku putuskan biarlah rahsia

(Bridge)
Semakin aku hidup dalam cinta
Tiada kuasa mampu menghalangnya
Hentikan kata-kata
Bertulangkan dusta

(Ulang korus)

Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku





Ok cauz.. Setakat ini sahaja kajian kes Mr J .




Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja "Emailkan" sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©