Cerita Malam Pertama . ( Sakit & Cabut )

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama..Pada tengah malam pertama itu, tiba-tiba isterinya mengerang, "Adui, sakitnya bang..! macam mana nie malam pertama?" Suaminya lantas menenangkan isterinya, "Jangan nangis sayang..nanti mak ayah dengar..mereka mungkin belum tidur lagi tu.." Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin..Isterinya teresak esak mengerang.."Sakitnya bang"..

Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang..Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali nie kuat sedikit suaranya.."Sabar sayang!Tahan saja..Esok baru cabut.."

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur..Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya..Tapi kali ini dia sudah hilang sabar..Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin..

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak.." Ni apa kena nie? tak paham ker? anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut!!CABUT SEKARANG JUGA!!!"

Terkejut besarlah kedua pengantin tu..Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya.." Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati..Lagipun mana ada Klinik Gigi yang buka 24 jam!!" sumber.


Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©