Kenapa ?

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Pernah dengar tak kes takut Gf/bf , bukan kes takut bini atau laki , yang ini sebelum alam perkawinan dimana sesorang pasangan tersebut terlalu takut kan gf/bf beliau samada terlebih sayangkan atau takut untuk dipisahkan oleh pasangannya.
Member ada cakap , girfriend dia takut dekat dia ....
Tapi girlfriend dia cakap kat gua yang b/f dia dengar cakap /takut kat dia.
Dalam situasi ini kebanyakkan pasangan terasa dirinya dikonkong padahal pasangannya bebas melakukan apa sahaja .

"u balik sekarang , i xnak u lepak dengan kawan - kawan u lagi"

Mungkin pasangannya adalah seorang yang tegas ataupun terlebih sayang . Tapi tak salah jika memberi sedikit kebebasan , tapi janganlah kebebasan itu disalah gunakan.

"Lepas tu merajuklah memanjang jer merajuk , tak pujuk - pujuk susah juga."

Yang ini lagi satu kes , dimana kes merajuk atau relaku pujuk... kekadang bila gf merajuk lelaki ini pujuk ala kadar je... hehehe.. Mr J paling tak suka bab - bab memujuk2 tambah lagi bila dah pujuk sekali nak lebih - lebih pujuk sampai habis ayat cinta Mr J pakai. huh~ seksanya.... kepada kaum perempuan di luar sana , jangan selalu merajuk panjang - panjang nanti kena tinggal.


Salam ceria ,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©