Mancing Ikan Toman di belakang rumah.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
http://img693.imageshack.us/img693/8783/24022010253.jpg
Ikan yang terbesar berjaya ditangkap - Gallery

Hidup sebagai seorang pengangur dekat - dekat 2 bulan ini agak membosankan , yelah bangun , makan dan tidur kekadang badan pun sakit dibuatnya . Korang doakanlah Mr J dapat kerja secepat mungkin ok , semua borang dah diisi s.p.a , jobsmalaysia dan banyak lagi mungkin belum ada rezeki lagi agaknya dulu Mr J nak jadi Polis tapi apakan daya datang terus kena reject , yelah kaki Mr J ada besi yang ditanam ha.. itu sebab kenakalan Mr j membawa motosikal macam remp-it .

Bagi mengelakkan rasa kebosanan Mr J pergilah memancing dan walaupun kadang - kadang hujan dan panas Mr J tempuhi juga itulah warna kulit Mr J dah bertukar jadi Avatar Hitam. Lokasi memancing taklah jauh sangat lebih kurang 500 Meter dari rumah Mr J. Yang budak kecik sebelah Mr J tu adalah anak jiran belakang rumah ,pagi petang asyik main basikal tanpa tayarnya ( pakai rim basikal je )ha.. dialah mangsa Mr J , jadi budak suruhan bawa umpan ... hehehe.


Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengerindu.com/
http://jacky.pengerindu.com/
(Blog Bahasa Iban)
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.


Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Hanya 2sen
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©