Kenapa Aku Suka Nuffnang.com.my ?

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ini adalah pertama kali Mr J buat sedikit sebanyak mengenai Syarikat pengiklanan yang semakin popular iaitu Nuffnang, kalau dikira agak lama juga Mr J kontrak dengan Nuffnang , dulu sewaktu mula berblogging habis semua Iklan diletakkan dalam 1 Blog Contoh Ads dari Nuffnang , Ads dari Ebelets dan juga Ads dari Asia yang lain , ha.. itu masa Mr J baru berblog dan kira baru merangkak kearena Internet ni.

Tapi kegagalan bukanlah sesuatu yang dapat memudahkan Mr J berputus - asa dan kalau tak ingat dulu Status Mr J dah 2 - 3 kali kena lucut dari "Glitterati".
Masih juga segar diingatan bagaimana Mr J telah ditipu oleh satu website yang dulu ( kalau tak silap tahun 1999-2000 dikenali Perigiduit atau Perigicash dan juga pelbagai sistem MLM dan banyak lagi yang menjanjikan keuntungan dengan hanya duduk diam - diam. ( Mr J join semua tanpa sebarang siasat .. gilerr ape )

Ok , Mr J tak nak cerita pasal kes lama sekarang Mr J cuma nak cerita sikit mengenai Nuffnang dan sekiranya anda mempunyai Blog mahupun website , disini Mr J menyeru kepada anda semua daftarkan diri di Nuffnang Ok . Nuffnang setahu Mr J tak pernah ada rekod Buruk.

Mula - mula bila daftar di Nuffnang ini Income tidaklah seberapa pun kekadang nak cecah RM5 - RM10 dalam masa sebulan pun payah dan kalau tak percaya tanya Otai - Otai lain. Biasalah barang baru , tapi itu tak pernah melemahkan semangat Mr J untuk terus bersaing dalam Arena Blog ( Cara Sihat ler) Kalau tak silap dah dekat 2 1/2 Mr J dah bersama Nuffnang .

http://img532.imageshack.us/img532/5504/pengerindunuffnang.jpg

Gambar diatas adalah the latest ataupun yang julung kali disiarkan kepada awam.

Ha, Puas hati? Harap - harap member - member yang asyik nak tanya pasal income nuffnang Mr J bolehlah senyum ok. .. piwiitt.. Buffererr Earnings Prodential My Child tu masih lagi berlangsung ( ehem~ cecah RM20 lebih 1 bufferer ).

* Mr J rasa tak perlu nak bagi tips - tips menjana wang sampingan daripada Nuffnang kerana dah banyak dah post mengenainya , Rajin Google Ok.


Salam ceria ,
Subscribe
untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM10 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid-Radio IkonFM

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©