Jawapan Teka Teki Teka Tekuk.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ini Merupakan Jawapan Bagi "entry" Soalan Teka - Teki Tempoh hari.

1. LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

2. Pintu yang ade tulis 'TARIK'.

3. Pembohong

4. Usus

5. Sebab lelaki ni kan 'buaya'.

6. Dua-dua tak kenal korang.

7. Tahi hidung.

8. Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat.

9. Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa.

10. Masukkan benang dalam jarum.

11. Bas sekolah. The only bas pegi sekolah.

12. Lampu stadium kalau ada 'game' dia pasang, tapi kalau lampu bilik ada 'game' dia padam.

13. Kambing BINatang.

14. Seluar dalam ler... hahaha.

15. Kuih lepat liat sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit.

16. Lilin masa sambut HAPPY BESDAY.

17. Kala jengking ......

18. Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©