Kisah Nabil Cium Qasha - Muncul Amir Izzat . Siapa Amir ? Kontroversi Baru .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Sila lihat garisan di telinga Nabil berbeza bukan ? dan di gambar Bukan Nabil di cuping atas ada teknik tampalan atau "kekaburan" . Maka sudah terjawaplah persoalan Nabil dan gambar bercium mulut itu adalah rekaan semata - mata dengan mengaitkan sedikit iras - iras Nabil dan Qasha.

Ok , Kita Stop sampai sini sekarang dan sekiranya anda ingin mengetahui kisah lanjut kontroversi sila rujuk disini .

Wau nampaknya dari minggu lepas menerima hits uniqe stats yang sangat tinggi dan bergitu juga dengan beberapa Referrer yang sedikit sebanyak menjana pelawat ke pengerindu setiap hari dan untuk minggu ini hits pelawat yang datang adalah daripada Blogger Amir izzat mengenai Kontroversi Nabil dengan kisah gambar ciumnya .


Sebagai Ganjaran Mr J menghadiahkah ruang iklan percuma selama Setahun banner 460x68 di bawah setiap entry [ InPost] yang dikeluarkan di pengeRindu .


Blogger Amir Izat masih keliru dengan identitinya antara photographer atau designer.

Sedikit sebanyak mengenai Amir Izat seperti dibawah:

Berumur 16 tahun 7 bulan serta mempunyai 5 orang adik beradik. Sebenarnya,kewujudan blog Revolusi Pembebel Jalanan ini adalah dengan tidak sengaja. Kenapa? Sebab blog ini diwujudkan kerana keinginan atau perasaan ingin tahu apa itu blog. Tidak sengaja lah bukan? Memandangkan sudah terlajak dan tidak dapat diundurkan,penulis teruskan jua menulis ntah apa-apa.Selanjutnya.

Baiklah setakat ini sahaja dengan blogger pilihan pengeRindu dan jadilah Referrer yang tinggi di pengeRindu dan pastinya ada hadiah untuk anda.


Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

betul ke nih nabil cuim qasha ini fitnah ni bukan nya beyul sngat...................

Amir Izzat berkata...

wah! thanks Mr j..hehe.. huh? betul ke bagi setahun tue? wah! teruja ni..hehe...terima kasih ya... :)

Mr.J berkata...

@Amirull Izzat.

yup.. kalau banner dah siap kasi tau ok..

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©