Ada masanya lelaki menyampah dengan sikap wanita tetapi..

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
"Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
"Isk.. nasib baiklah kau tu perempuan , kalau tak dah lama aku hentakkan meja kat kepala kau!" begitulah ayat yang mungkin selalu bermain diminda sang lelaki apabila melihat gelagat sebilangan wanita tetapi akhirnya lelaki terpaksalah juga mengaku kalah dengan bersabar atas kerana nama iaitu mereka adalah wanita .

Kadang - kadang kita [lelaki] stress sangat bila melayani karenah rakan wanita tak kira kawan mahupun rakan di pejabat dan lebih - lebih dengan gelagat bila wanita mula menghadapi masalah PMS bulanan maka setiap itu jugalah kerana kesalahan yang sedikit boleh menjadi besar.

Kalau bos wanita yang boleh dikatakan garang maka pekerja lelaki mungkin akan mengeluarkan kata - kata seperti ayat yang di Bold kan di atas tadi . Ramai juga wanita mengatakan "ala... wanita dan lelaki sama je sekarang , apa lelaki boleh buat kami [wanita] pun boleh juga.." kepala hotaklah semua boleh buat .. kau ingat lelaki boleh mengandung? eleh macam bagus sangat.


Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©