Mr J nak juga kawin tapi .. kewangan belum mengizinkan lagi.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Kisah Mr J yang baru sahaja pindah ke tempat baru di Seremban . Tempat ini bukanlah terlalu baru bagi Mr J kerana setahun dahulu Mr J pernah bertapa di sini . Hari ini Mr J teringin sangat nak minum teh tarik & roti canai ternyata kehidupan di tempat baru adalah lebih baharu berbanding di kampung halaman walaupun didalam hati setiap saat berdetik setiap itu jugalah Mr J merindui kampung halaman , bahkan lebih - lebih lagi menjelang Perayaan Hari Krimas dan kali ini juga Mr J akan menyambut Krimas sendirian dan kepada yang dekat - dekat area seremban bolehlah belanja Mr J secakir Teh Tarik dapat juga menghilangkan rasa kerinduan dek berjauhan dengan Family.

Hidup keseorang penuh dengan pelbagai rintangan yang tak henti - henti datang , dan sekarang Mr J bertuah kerana mendapat majikan yang sangat perihatin dan Mr J menghormati beliau sepenuhnya kerana ditempat kerja Mr J akan memberikan tumpuan sepenuhnya dan bila diluar Mr J dengan The Bos adalah kawan . Itulah pegangan hidup Mr J dari dahulu hingga sekarang.

Sekarang semakin genap penghujung bulan November dan tidak lama lagi beralihlah angka tahun 2011 dan bertukar 2012 dan diharap tahun depan bukanlah penghujung galaksi dunia ini kerana Mr J masih banyak lagi perjuangan hidup yang belum selesai , ya! kawin . (tetiba pula bab kawin).
Taniah buat Ahim & Mel , semoga bahagia .

Keinginan untuk berumah tangga semakin kuat apabila ramai diantara rakan seperjuangan Mr J telah mendirikan rumah tangga dan Taniah diucapkan kepada Rakan sekolej Mr J dahulu iaitu Imelda Binsing daripada Sabah dan pasangannya Ahim Britu daripada Sarawak.

Lupakan sekejap mengenai kawin ini , bagi Mr J lambat laun juga Mr J akan menghadapi detik yang "indah" itu dah apa yang perlu sekarang adalah berusaha dari segi kewangan. Burung Kenyalang bakal hinggap di Puncak Gunung Kinabalu juga suatu hari nanti.


Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
PengeRindu Network : Gallery & Koleksi Mtv Lirik Lagu
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]


6 comments:

Pembaca Setia berkata...

Sabar yer Mr J jangan gelojoh ok.

Mr.J berkata...

@Pembaca Setia .

ah... tengah gelojoh ni.. jeng jeng jeng

Dorothy G. berkata...

Apuuu....
Ang beguai kawin Mr. J...
hehe~

Mr.J berkata...

@PrincessAthy.
am kawin gau aku.

Dorothy G. berkata...

Mr. J,
kmaya nn ka deh?
hahaha~

Mr.J berkata...

@PrincessAthy.

peneka,nadai milih. haha

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©