Selamat Tinggal Followers dan Selamat datang Google Plus .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Maafkan Mr J kerana terpaksa meninggalkan anda semua dan ini kerana bukanlah kerelaan hatiku ini , apakah daya Mr J hanyalah seorang insan kerdil di bumi google ini yang hanya berpandukan dengan syarat hidup di dunia blogger.com dan juga google.com .

Google Friend Connect dikhabarkan akan diberhentikan memberi perkhidmatan pada 1 March 2012 dan ini bukanlah sebuah gosip dunia hiburan. Sebagai seorang blogger yang mengunakan perkhidmatan ini Mr J terpaksa menyerahkan segalanya , terima kasih kepada anda semua kerana menjadi "followers" Mr J selama ini .


Tentu berita ini akan mengakibatan ratusan selebriti bloggers yang mempunyai ribuan malah puluhan "followers" akan merasa sendikit kesedihan kerana terpaksa melucutkan perkhidmatan ini.

Mr J berpendapat Widget Follower ini dari dahulu lagi tidak menampakkan keberkesanan dalam teknik menaikkan traffik malah widget "followers" ini boleh membuatkan seseorang bloggers itu berasa taksub dan "perasan" (maaf jika kurang didengari) ia seolah - olah seperti "satu perhiasan" yang tiada memberi kesan kepada kualiti sesetengah blog.


Tetapi , blogger.com atau blogspot.com telah mengantikan perkhidmatan ini dengan Google Plus atau Circle . Biarpun perkhidmatan ini masih dikategorikan baru dan masih lagi "janggal" pengunaannya tetapi dalam masa terdekat ini ia mampu untuk memberikan saingan kepada Facebook .
Follower Google Plus Mr J sekarang. :P

Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

2 comments:

Emmet berkata...

wah! entry yang bagus, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

Mr.J berkata...

@Emmet.

betulker? hahha

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©