Semoga Perogol & Pembunuh Rinnie Tiew dipenggal Kepala serta digantung di Tepi Jalan.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Ternyata hari ini Mr.J agak emosional sedikit, bahkan dalam hati ini bagaikan ingin mencapai parang serta terus hunuskan dan sembelih serta cungkil biji mata dan paling akhir sekali Mr.J akan penggalkan kepala 10 Orang "Individu" yang masih lagi berkeliaran di sekitar Roban-Kabong , Saratok dan Sibu.
SIBU: Mayat budak perempuan berusia 12 tahun yang ditemui mati di tepi Jalan Roban-Kabong di Roban Sabtu lalu dibawa ke Hospital Sibu semalam untuk bedah siasat.
Bedah siasat ke atas mayat terbabit akan diadakan esok (Selasa). 
Menurut sumber, pakar patologi akan diterbangkan dari Kuching bagi menentukan punca kematian mangsa selepas menghadiri majlis perkahwinan di sebuah rumah panjang. 
Mangsa dikenali sebagai Rinnie Tiew pergi ke majlis perkahwinan bersama bapa dan abangnya di sebuah rumah panjang yang terletak kira-kira 15 minit dari rumah panjang mereka. 
Mangsa dikatakan pergi ke majlis tersebut pada sebelah petangnya dan mayatnya ditemui dalam keadaan separuh bogel pada keesokan harinya. Bahagian muka dan mata di sebelah kirinya dikatakan lebam. 
Terdapat juga kesan cakaran kuku pada badan dan kaki mangsa.
Rinnie adalah anak bongsu daripada enam adik-beradik. Kali terakhir mangsa dilihat memakai seluar putih berjalur hitam dan kemeja-T biru gelap.
10 Individu tidak perikemanusiaan telah merogol dan membunuh seorang kanak-kanak berusia 12 Tahun yang mayatnya kemudiannya ditinggalkan di tepi jalan.  

- Mr.J, semoga Roh Rinnie Tiew mendapat pembelaan yang seadilnya.

mengenai penulis | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | mykeek | sarawak | sabahliputan media

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©