Twitter "Zhalif hakim" (zhalif32) sungguh bangsat! - Dikehendaki Hidup ataupun Separuh Mati.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Berikut adalah Wajah Si Penagih Siput Babi.
Ada yang mengatakan bahawa kesewelan budak ini disebabkan terlebih pengambilan siput babi yang diketahui umum boleh menyebabkan keradangan pada Sarat Oblogata. 

Dalam seluruh umat negara sedang meratapi ratusan jiwa yang terkorban dalam nahas MH370 tiba - tiba muncul seorang kanak - kanak yang boleh dikatakan agak kurang siuman berikut mempunyai masalah mental akibat daripada daripada sejarah lampau iaitu tertelan Siput Babi.

Tetapi agak malangnya Sindrom Siput Babi tersebut tidak banyak mempengaruhi dari segi pemikirannya yang menariknya Sindrom BABI pula yang menular ke pemikiran Kanak Bawah Umur tersebut.

Penagih Siput Babi iaitu Zhalif berkelakuan tidak bertamadun.

"Pemilik akaun Twitter yang menggunakan nama Zhalif hakim (zhalif32) telah dilihat memaki hamun anak kepada ketua pramugara pesawat MH370 iaitu Maira Elizabeth Nari."

Motif sebenar Zhalif Hakim berbuat demikian tidak pula diketahui sesiapa namun rata-rata pengguna laman sosial Twitter mengecam status beliau itu malah ia turut dikongsikan ribuan pengguna laman sosial Facebook.


Mr.J
+Bio Mr.J | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | sarawak | sabahseen in

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©