Kebolehan dan Kejayaan Unit Anggota Tentera Siber Blue Wave Army (BWA / Pro-BN Cyber Troops) amat memberansangkan.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Bila "Blue Wave Army"( Angkatan Gelombang Biru / Pro-BN ) telah memulakan serta menghantar ratusan skuad - skuad keyboard warrior upahan di dalam laman sosial , blog , twitter untuk menangkis serta melawan hujah daripada RBA ( Red Bean Cyber Army / Pro-Pakatan ).

Diantara cara pengenali keyboard warriror BWA (Blue Wave Army) adalah mengubah gambar asal dan meletakkan caption berbaur unsur agama dan bangsa walaupun gambar yang di edit tersebut level editing budak tadika 'Paint' selalunya pengendali tersebut agak kebal dari hukuman.


KUALA LUMPUR 13 April - Barisan Nasional (BN) bercadang mewujudkan unit tentera siber, Blue Wave Army (BWA). Utusan

Akan menyerang secara CAP LOCK berterusan dan menyerang atau melabelkan fb individu atau fb page sebagai angota RBA sekiranya melihat posting ketidakpuasan hati mengenai kerajaan.

Mudah Terasa apabila melihat 5 Huruf iaitu M.A.C.A.I kerana huruf ini jika dilekatkan di dahi boleh melumpuhkan "macai" seketika dan dikatakan mujarab walaupun beberapa saat.

Mendiang Saudara Karpal Singh juga tidak Hormati , jauh sekali ucapan takziah .
Facebook Profile / Page skuad ( Gelombang Biru / Pro-BN ) , akan lebih banyak merapu - rapu berbanding daripada fakta, tetapi posting mereka sering dipatahkan oleh Keyboard Warior yang lain ini berikutan mereka berkeja keras berdasarkan level upahan masing - masing .
Pengerusi Biro Publisiti dan Penerangannya, Datuk Ahmad Maslan berkata, unit tentera siber itu akan menggalas peranan penting dalam mengemukakan fakta sahih dan penjelasan terbaik kepada masyarakat bagi menjawab serta mematahkan sebarang hasutan RBA di ruang siber.
Spesifikasi Anggota Tentera Siber Blue Wave Army adalah seperti berikut:
- Sering berbangga dengan kejayaan parti, repost dan copy paste dan repost di wall lawan.
- Masih tidak faham istilah Kerajaan dan Rakyat bagi Level ini Kerajaan adalah Parti mereka.
- Sering mengatakan atau mempertahankan duit BR1M adalah duit Parti BN.

Mereka bukan calang - calang , mereka juga diantara pengodam terhebat di alam semesta ini.
Contoh jenis kata pertahankan diri mereka seperti
Keluar dari malaysia kalau tak suka BN..
Tak suka BN jangan ambil BR1M...
Dasar tak kenang untung BN dah bagi duit pun xreti syukur ke..

Agama dan Bangsa 
Kebanggaan terhadap "MELAYU" di tahap Ultras Galaksi Bima Sakti . 
Ketuanan Melayu , Malaysia ini adalah Tanah Melayu, seolah - olah Dunia ini milik Melayu sahaja.

Walaupun Agama adalah isu sensitif tetapi BWA paling lantang senang menghina agama lain mungkin ini adalah sedikit daripada skop pelajaran dari Rangkaian mereka iaitu Perkasa dan Isma.

Geografi
Sering memperlihatkan diri kebodohan yang memanjang dan dikatakan bahawa anggota gagal dalam peta malaysia, bagi mereka Malaysia ini adalah "Tanah Melayu" dan Orang Melayu sahaja berhak sedangkan Malaysia ini ada tiga perkongsian Persekutuan iaitu Sabah , Sarawak serta Tanah Melayu.

Kemahiran Extra
Kebolehan mengubah suai gambar asal dengan menggunakan Program paling "Hebat" iaitu Ms. Paint ( start - all program - accesories - paint ).

Mr.J ( Unit Tentera Siber The Khinzir Killer )

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©