Misteri : Kena Tindih di Malam Jumaat.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Semalam aku bermimpi ataupun separuh sedar, badanku ditindih, tanganku seakan dicekam kuat oleh sesuatu yang aku sediri tidak nampak. Aku meronta melawan di dalam hati aku sambil berkata.

"hoi sial punya saitan hantu iblis, jika kau kuat sepertiku maka munculkan dirimu dihadapanku" jeritku melalui suara hati, ini kerana mulutku tak mampu mengeluarkan suara.

Tiba - tiba tanganku boleh bergerak , suara aku kembali serta badanku berunsur hilang rasa ditindih, aku duduk sejenak tanpa berlengah terus ku capai telefon bimbit dan ku buka lampunya.. 

11:58PM waktu tengah malam dan kebetulan adalah malam Jumaat.

Di dalam situasi ini, kita merasakan dalam keadaan sedar bahkan mampu melihat objek - objek disekeliling kita tetapi kita tak mampu untuk mengerakkan tubuh badan bahkan jemari kita. Suara pula seakan disekat oleh sesuatu.

Ini adalah pengalaman Mr.J dan bukan kali pertama ianya sudah berkali - kali. Adakah anda mempunyai pengalaman yang sama? Jika Ya , mari kongsikan dengan Mr.J di ruangan komen di bawah.

Mr.J

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©